Fijne mensen, goeie service!

Zevenbergschenhoek

van IJzendoorn

2 maal gebeld in korte tijd voor 2 wespennest waarbij de 2e door de buren in de tuin werd ontdekt.
2 Maal snel geholpen.
Renee komt de afspraken na en was bereid een afspraak in te...
2 Maal snel geholpen.
Renee komt de afspraken na en was bereid een afspraak in te plannen ondanks de drukte.
Hij geeft uitleg en waarschuwt ook de buren voor de bestrijding.

Alles voor een redelijke prijs.

Een eventueel volgende keer bellen wij hem weer.

Dank je wel

Numansdorp

Alma Kars

Woensdag gebeld voor wespennest,zou terug gebeld worden ivm met inplannen. Helaas is dat niet goed gegaan waarvoor excuses gehad. Dit werd echter heel snel opgelost. Na tweede telefoontje was hij... Woensdag gebeld voor wespennest,zou terug gebeld worden ivm met inplannen. Helaas is dat niet goed gegaan waarvoor excuses gehad. Dit werd echter heel snel opgelost. Na tweede telefoontje was hij met 6 minuten bij ons. ‘S avonds al geen wesp meer te zien. Hooguit 10 minuten werk en de kosten waren €75,00.

Middelharnis

Peter

Woensdag rond lunchtijd gebeld om een wespennest weg te halen. Snel teruggebeld en een afspraak gemaakt voor woensdagochtend. 9.40 was hij er al. Eerst duidelijk uitleg en daarna aan de slag gegaan.... Woensdag rond lunchtijd gebeld om een wespennest weg te halen. Snel teruggebeld en een afspraak gemaakt voor woensdagochtend. 9.40 was hij er al. Eerst duidelijk uitleg en daarna aan de slag gegaan. Zie nu, 18.00 uur woensdag, al geen activiteit meer.

Snel, goed en adequaat!

Barendrecht

Lies en Els

Rene is net geweest en was razendsnel bij ons. Het resultaat
moeten wij daarom nog even afwachten. Over 1,5 week weten wij meer..

Roosendaal

Contact opgenomen via de mail ivm probleem met rioolvliegjes, binnen enkele uren al een uitgebreide reactie via de mail waarin ze in eerste instantie advies gaven over hoe we het probleem konden... Contact opgenomen via de mail ivm probleem met rioolvliegjes, binnen enkele uren al een uitgebreide reactie via de mail waarin ze in eerste instantie advies gaven over hoe we het probleem konden localiseren. Erg prettig!

Numansdorp

Nicole

Wij hadden last van een bepaald type diefmier, die op dezelfde manier bestreden moest worden als de Faraomier. Op maandag contact gezocht met Rene Sulkers en op woensdag kwam hij voor een inspectie.... Wij hadden last van een bepaald type diefmier, die op dezelfde manier bestreden moest worden als de Faraomier. Op maandag contact gezocht met Rene Sulkers en op woensdag kwam hij voor een inspectie. Hij gaf eerst duidelijke uitleg, heeft het gif getest en nadat bleek dat de mieren erop af kwamen heeft hij meer gif geplaatst. De andere dag was er al geen mier meer te bekennen, dat is nu een paar weken geleden. Hij was ook veel goedkoper dan een ander, groot, bedrijf.

Bergen op Zoom

John Stolwerk

Vakkundig, vriendelijk, behulpzaam

Bergen op Zoom

J.P. van Splunter

Bestrijder was ter zake kundig en heeft probleem in 2 bezoeken opgelost.
Klantvriendelijk.

Westmaas

Gertrud

Wir sind sehr zufrieden. Rene hat gut und schnell gearbeitet.

Nieuwe Tonge