Anita Vree

Fijne man en snelle oplossing!

Puttershoek

Mark van der Panne

Gebeld i.v.m. wespennest in schoorsteen, al de volgende ochtend stond René voor de deur en na 10 minuten was hij klaar en wespenprobleem opgelost.

Rockanje

C. Strijker

De gemaakte afspraak werd keurig nagekomen.

Steenbergen

Marijke Endert

René kwam wat later dan afgesproken maar dat kwam omdat hij een rat moest vangen Verder zeer tevreden

Oostvoorne

Gerrit Kruijt

Prima ervaring met René Sulkers. Netjes geholpen.

Spijkenisse

Anna

Duidelijke communicatie. Fijn dat het snel kon gebeuren.

Bergen op zoom

Stephan

De houtworm inspectie was niet goed uitgevoerd maar dit is later door het bedrijf netjes opgelost.

Zuid-Beijerland

Dian

Waardeloos!!!! 1e keer was hij netjes op afspraak gif weggelegd betaald en andere week herhaling. Uuuh na 4 weken maar zelf gebeld.Druk druk druk .Hij heeft blokken gif afgegeven en moesten we... Waardeloos!!!! 1e keer was hij netjes op afspraak gif weggelegd betaald en andere week herhaling. Uuuh na 4 weken maar zelf gebeld.Druk druk druk .Hij heeft blokken gif afgegeven en moesten we zelf maar wegleggen,maar volgende week kom ik zelf controleren!!!! Uuuh inmiddels 6 weken later en niemand meer gezien.Echt een aanrader hoor deze meneer!!!!!

Achthuizen

stephan smits

Inspectie houtworm vloer, wilde niet de vloer onderdoor en ff snel kijken en met 75€ ervandoor gaan! Ik voelde me echt opgelicht!

Zuid-beijerland

P.Boross

Uistekende ervaren bestrijder. Werkte zeer netjes.

Oudenhoorn