Ingrid

Wat een ongelooflijke snelle service. Doodsbang ben ik voor wespen (allergisch). René gesproken en ondanks de enorme drukte stond hij pijlsnel om de wespen te verjagen.
Heel veel dank...
Heel veel dank Rene!
Ingrid

Barendrecht

Bree

Je doet een contactverzoek en krijgt vervolgens een noodnummer, wat is voor nood. Vervolgens krijg je de volgende dag te horen dat ie ook een prive leven heeft ?!, zet dan geen noodnummer neer zou... Je doet een contactverzoek en krijgt vervolgens een noodnummer, wat is voor nood. Vervolgens krijg je de volgende dag te horen dat ie ook een prive leven heeft ?!, zet dan geen noodnummer neer zou ik zeggen als je geen klanten wil. Ik belde niet om te vragen of ie lekker lag te slapen, we hadden een probleem wat opgelost moest worden ASAP

Spijkenisse

Paul van leeuwen

Snelle service, vakkundig en geeft uitleg over de wespen en de evt maatregelen ter voorkoming van een nieuw wespen overlast.

Oud-Beijerland

Lex Visser

Zeer snelle reactie en handelen. Over het definitieve resultaat kan ik nog niet oordelen. Maar mochten er volgende week nog wespen zijn dan wordt een gratis herhaalde behandeling toegezegd.

Oud-Beijerland

Ilse

Snelle service

Poortugaal

Jeroen de Vos

Uitstekend bedrijf! Snelle service, duidelijke afspraken en de wespen zijn verdwenen. Top!

Stad aan 't Haringvliet

De Bree

Zeer snel en effectief.

Heinenoord

J. van Prooijen

Snel klaar en leuke wetenswaardigheden te weten gekomen

Melissant

John Buijs

We hadden een wespennest in de nok van het dak, op 7m hoogte.
We hadden een wespennest in de nok van het dak, op 7m hoogte.
Is op zeer professionele wijze bestreden, nu geen last meer van de wespen. Meneer Sulkers kwam zeer aardig en bekwaam over en legde precies uit wat hij ging doen.

Hellevoetsluis

Ron Keehnen