Sven Wolst

Wespennest weggehaald was in 10 minuten gebeurd

Zevenbergen

Renee Munneke

Prettig open en eerlijk.Snel geholpen nu wachten of het werkt...

Dordrecht

Oscar Dubbeldam

Op zaterdag even gebeld. Netjes teruggebeld en een afspraak kunnen maken voor de maandag. Beetje een verrassing dat de afspraak gemaakt was voor in de middag maar er om 11:00 al gebeld werd met "sta... Op zaterdag even gebeld. Netjes teruggebeld en een afspraak kunnen maken voor de maandag. Beetje een verrassing dat de afspraak gemaakt was voor in de middag maar er om 11:00 al gebeld werd met "sta voor de deur". In 10 minuten opgelost en in de middag was er al geen wesp meer te bekennen. De toelichting over wat gedaan werd gaf een goede geruststelling dat terugkeer zeer onwaarschijnlijk zou zijn. Dus al met al, professioneel, deskundig, en zeker op tijd.

Strijen

M.J.G. van den Berg

Alles is volgens afspraak verlopen. De heer Sulkers was keurig op tijd en legde uit wat hij ging doen en hoe het bestrijdingsmiddel zijn werk doet. Hij had snel de juiste locatie gevonden. Het kwam... Alles is volgens afspraak verlopen. De heer Sulkers was keurig op tijd en legde uit wat hij ging doen en hoe het bestrijdingsmiddel zijn werk doet. Hij had snel de juiste locatie gevonden. Het kwam allemaal veilig en professioneel over. In de loop van de morgen waren ook de laatste wespen verdwenen.

Barendrecht

Sjoerd

Lepelstraat

Herman Smaal

Met een paar keer spuiten met een wit poeder en wij zijn de Beestje Kwijt!

's-Gravendeel

SL Tong

Dikke prima, heb helaas 2x moeten bellen omdat de wespen nie helemaal bestreden waren, maar ze konden gelukkig snel terugkomen

Barendrecht

Yvonne

Bij ons vakantiehuis wat wij verhuren zat een nest in de buitenwand.
Voor ons was het heel belangrijk dat er snel gehandeld werd.
Dit was ondanks de drukte na uitleg geen probleem. Bij ons vakantiehuis wat wij verhuren zat een nest in de buitenwand.
Voor ons was het heel belangrijk dat er snel gehandeld werd.
Dit was ondanks de drukte na uitleg geen probleem.
Super bedankt voor de snelle en goed service.

Ouddorp

Hans

Snelle afspraak, zelfs voor geplande tijd al ter plaatse. Vriendelijke en vakkundige bestrijder.

Heinenoord

Helen

Nog nooit ben ik zo snel geholpen. Een kwartier na het maken van een afspraak voor een nogal flink wespennest stond René voor de deur.

Vierpolders