Nathalie van Heest

Hij was zeer deskundig en ontzettend vriendelijk.

Ooltgensplaat

S. Verschoor

Snelle reactie, goed gewerkt, met fijne afspraken

Stellendam

Jan van Kranenburg

De onderhoudsmonteur van de airco dacht dat hij een aziatische hoornaar had gezien bij de airco, gelukkig bleek het een franse boerenwesp te zijn die is iets groter dan de gewone wesp, maar even... De onderhoudsmonteur van de airco dacht dat hij een aziatische hoornaar had gezien bij de airco, gelukkig bleek het een franse boerenwesp te zijn die is iets groter dan de gewone wesp, maar even spuiten en klaar.
Hij heeft gelijk de mierennest voor onze deur ingespoten, ook weg. perfect!!

Spijkenisse

A Koning

Na telefonisch contact, dezelfde dag al gekomen.

Oudenbosch

L

We dachten een wespennest te hebben in de afzuigkap. Rene kwam langs en constateerde dat het bijen waren en dat er geen nest was. Hij heeft ons vriendelijk en deskundig geholpen.

Barendrecht

yvonne

Nadat ik contact formulier had ingevuld, ben ik binnen een kwartier terug gebeld, en de volgende dag al geholpen. Zeer vriendelijke geholpen.

Oudenbosch

TB

Wij hadden een nest hommels in de afvoerbuis van de doucheventilator.

's-Gravendeel

p

Prima service

middelburg

Chantal

Wegens extreme overlast van vliegen in huis, contact opgenomen met de heer RenÈ Sulkers. Een e-mail verzonden en direct teruggebeld. Hele vriendelijke man en duidelijk in zijn communicatie. Ook geen... Wegens extreme overlast van vliegen in huis, contact opgenomen met de heer RenÈ Sulkers. Een e-mail verzonden en direct teruggebeld. Hele vriendelijke man en duidelijk in zijn communicatie. Ook geen verrassingen met prijzen achteraf e.d. Alles wordt vooraf netjes besproken en afspraken worden top nagekomen!
Meneer Sulkers heeft ons telefonisch advies gegeven en daar hadden wij al genoeg aan, dus super snel en kosteloos van al onze vliegen af! Ontzettend bedankt! En met volgende beestjes, nemen wij zeker direct weer contact op!
Super bedankt RenÈ!!!

Hellevoetsluis

M.

Erg snel een afspraak kunnen maken. Duidelijke uitleg gekregen. Erg tevreden.

Poortvliet