M.M. Haverkort

We hebben René gebeld omdat wij last hadden van kauwen die onder ons dak nesten gingen maken, hij heeft ons snel en vakkundig geholpen. De tweede keer al dat hij ons zo goed helpt, want vorig jaar... We hebben René gebeld omdat wij last hadden van kauwen die onder ons dak nesten gingen maken, hij heeft ons snel en vakkundig geholpen. De tweede keer al dat hij ons zo goed helpt, want vorig jaar is hij ook al bij ons geweest voor een wespennest te verwijderen onder de dakpannen. Fijne man met zeer deskundige manier van werken! Een aanrader voor iedereen die last heeft van ongedierte!

Hoeksche Waard

Gardenier

Prima opgelost!

Numansdorp

Jeanne de Waard

Direct handelen ondanks dat het aan het einde van de werkdag was, toch om 19.00 uur paraat. Vakkundig en snel afgehandeld. Blij mee!

Hoeven

Mic

Perfect dacht jaren lang dat het vlooien waren.blijken het trips te zijn ,die bijten ook !
Goede communicatie.
Bedankt !

Roosendaal

Fam. Gilijamse

Flexibel bij het maken van de afspraak. Snelle reactie.

Heenvliet

Monique Nijssen

Vrijdagochtend gebeld, zaterdagochtend het wespennest vakkundig verwijderd. Er werd aangegeven dat er mogelijk nog ca. twee dagen wespen zouden kunnen rondvliegen maar vrijwel gelijk geen wesp meer... Vrijdagochtend gebeld, zaterdagochtend het wespennest vakkundig verwijderd. Er werd aangegeven dat er mogelijk nog ca. twee dagen wespen zouden kunnen rondvliegen maar vrijwel gelijk geen wesp meer gezien bij het nest. Top geregeld!

Roosendaal

van der rest

Prima geregeld, was zelf niet thuis, maar dezelfde dag nog langsgeweest, volgens mij zijn de wespen verjaagd, zoniet, dan komt de beste man echt nog wel een keer langs

Dordrecht

B.Kerkhove

Heel erg snel, goed en vriendelijk.

Fijnaart

Marjolein van Bers

Snel en ik hoop goed. Ik heb nog niet kunnen controleren of er nog wespen zijn.

Zevenbergen

Jaco

Gisteravond gebeld en kon vandaag al langs komen, en was zo gedaan!

Hellevoetsluis