Kim Dingemans

Vlot contact en snel een afspraak gepland. Vriendelijke en servicegerichte medewerker. Probleem is goed en volledig opgelost. Zeker aan te raden!

Roosendaal

Kim Dingemans

Vlot contact en snel een afspraak gepland. Vriendelijke en servicegerichte medewerker. Probleem is goed en volledig opgelost. Zeker aan te raden??

Roosendaal

Mariette

Super snel aanwezig en geholpen

Poortugaal

N. Bakkers

Wij waren niet thuis maar heeft in de voortuin het nest verwijderd

Rockanje

Marlon Jordans

Ik had een bijennest onder de dakpannen. Toen deh. Sulkers van Beestjes Kwijt arriveerde waren ze echter weer vertrokken. Hij kwam dus voor niks. Ik kreeg goede uitleg, de bijen waren op zoek en... Ik had een bijennest onder de dakpannen. Toen deh. Sulkers van Beestjes Kwijt arriveerde waren ze echter weer vertrokken. Hij kwam dus voor niks. Ik kreeg goede uitleg, de bijen waren op zoek en hadden mijn huis gebruikt als tijdelijke rustplaats. Ik hoefde vervolgens geen voorrijkosten te betalen! 'Schrijf maar een recentie', zei hij. En dat doe ik, met plezier!

Halsteren

Lilian van Herk

Snelle service!

Bergen op Zoom

nicky mayer

Fijn en goed geholpen. Rene is heel klantvriendelijk. Makkelijk een afspraak gemaakt via beestjeskwijt.nl en vooral heel goed geholpen door Rene.

nieuw-beijerland

Mostert

Wat opviel is dat ze erg goed bereikbaar zijn, wij werden na 30 sec al terug gebeld. Ook de afspraak werd meteen voor de volgende dag gepland met een tijdvak en dat is er fijn als je werkt. De... Wat opviel is dat ze erg goed bereikbaar zijn, wij werden na 30 sec al terug gebeld. Ook de afspraak werd meteen voor de volgende dag gepland met een tijdvak en dat is er fijn als je werkt. De ongediertebestrijder was erg kundig en gaf een goed advies. In ons geval was er niets aan te doen en waren de beestjes al uit het hout gekomen en konden geen kwaad meer. Ik vond dat een eerlijk advies, hoe vaak hoor je niet dat ze toch onzinnig gaan behandelen. Er werden geen kosten aan verbonden. Wij hebben wel aangeboden de voorrij kosten te betalen. Mocht er in de toekomst weer iets zijn gaan we zeker dit bedrijf bellen dan ben je zeker van deskundig maar vooral eerlijk advies. Fam Mostert

Oudenhoorn

R. Elderkamp

Snel, correct en professioneel.

Oostvoorne

Erica Iriks

We werden snel geholpen en nadat de medewerker het nest ingespoten had, liet hij de koningin zien. De wespen hebben we niet meer terug gezien.

Bergen op Zoom