P.

Hadden last van klustervliegen op de zolderverdieping. RenÈ Sulkers heeft dit vakkundig bestreden.

Sas van Gent

Rebecca

Hulst

Fred

Ik vindt de prijs kwaliteit erg slecht. Technicien overigens correct maar had niet eens een ladder bij en ik vindt Ä75 voor nog geen 2 minuten werk belachelijk hoog en totaal niet in verhouding... Ik vindt de prijs kwaliteit erg slecht. Technicien overigens correct maar had niet eens een ladder bij en ik vindt Ä75 voor nog geen 2 minuten werk belachelijk hoog en totaal niet in verhouding staan. Kortom ik doe dit zo voor deze prijs nooit meer.

Carmen

Na overleg een foto per email gestuurd van het betreffende beestje en kort daarna al antwoord om wat een een beestje het ging, met de nodige uitleg erbij en hoe te handelen.
Erg behulpzaam en...
Erg behulpzaam en een fantaschtische service,
hartelijk dank voor de snelle actie en het vakkundig advies.

Brielle

miel

nieuw-namen

HAP

Super snelle en goede service.

Hellevoetsluis

Geraldine

Super snel door deskundige hulp alles onder controlle!!!

Hellevoetsluis

Martin

Perfect en vakkundig geholpen en supersnel!!!!!!
Zal zeker weer gebruik van maken als er problemen zijn.
Bedankt!

Rhoon

Maarten

Niets vervelender dan beesten in je huis, in ons geval muizen (in het plafond). De-M reageerde snel en dezelfde dag was het geregeld. Tot nu toe niets meer gehoord.

Zwijndrecht

Ad