Saskia

Rene Sulkers van DÈ-M doet wat hij belooft! Na jarenlange overlast van muizen nu een trippel en keutelvrij huis! Bedankt Rene!

Rockanje

P.A.J.M.

Zeer snelle en correcte behandeling van de klachten.

Brielle

Chrisriena

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, ze zijn goed bereikbaar en luisteren goed na het probleem en gaan grondig te werk. Ze kwamen de zelfde dag nog langs, dus dat was super. Een vriendelijke man... Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, ze zijn goed bereikbaar en luisteren goed na het probleem en gaan grondig te werk. Ze kwamen de zelfde dag nog langs, dus dat was super. Een vriendelijke man die de tijd nam om het probleem met beestjes uit te zoeken en op te lossen. Ik ben van de beestjes af, met dank aan dit bedrijf en vakmanschap.

Brouwershaven

Andrea

Super snelle service

Middelburg

Hanneke

Meteen de maandag ochtend na min melding RenÈ van De-m aan de telefoon. Hij heeft n.a.v. mijn foto de beestjes geÔdentificeerde en mij met raad en daad bijgestaan op een heel vriendelijke wijze. Ook... Meteen de maandag ochtend na min melding RenÈ van De-m aan de telefoon. Hij heeft n.a.v. mijn foto de beestjes geÔdentificeerde en mij met raad en daad bijgestaan op een heel vriendelijke wijze. Ook afgelopen dagen heb ik hem kunnen belkjen en appen voor info. Heel tevreden

Tholen

Simon

Binnen 10 minuten aanwezig, snel, vakkundig en vriendelijk opgelost.

Puttershoek

Niels

Fijn mail contact, snelle reactie, snelle afspraak, op tijd op de afspraak, fijn contact tijdens bezoek, eerlijk verhaal en goed advies kortom echt als heel prettig ervaren!

Alblasserdam