8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Selecta

Zeer klantvriendelijk. Wij zijn zeer goed geholpen en hebben een mooie tegelvloer aangeschaft

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Joke Kolk

Super gastvrij ontvangen. Meteen koffie bij binnenkomst. Na afloop een soepje met broodje. En dan zijn de prijzen van de vloeren ook nog beter dan ergens anders.
Sjapo!!!

Beste Joke,
Beste Joke,

Mark Folkers

Zeer vriendelijk personeel en goede persoonlijke service! We hebben een mooie vloer gevonden voor ook een vriendelijke prijs!

Beste Mark,
Beste Mark,

Thomas

Goed geholpen, veel keuze en na aankoop met een mooie vloer en een leuk presentje naar huis

Beste Thomas,
Beste Thomas,

Alfred Deurloo

Super vriendelijk ontvangen. Goed geholpen

Beste Alfred,
Beste Alfred,

Sarah

Wow! Just wow! The prizes are great for what was being sold. And talk about the customer service???? The staff were super patient when I asked many questions. They were soo nice, but nice doesn’t... Wow! Just wow! The prizes are great for what was being sold. And talk about the customer service???? The staff were super patient when I asked many questions. They were soo nice, but nice doesn’t cover it. As I came in they asked if I needed a drink and offered snacks to eat. They even offered me a ride to the station (since my journey was 4hr long and change). You can also do pick up or delivery which is very convenient.

Beste Sarah,
Beste Sarah,

Joop

Super recalcitrant als dat ik ben dacht ik dat dit too good to be true zou zijn met van alles gratis. Maar het klopte, de mensen zijn meta behulpzaam, leggen goed uit, prijs kwaliteit is bizar... Super recalcitrant als dat ik ben dacht ik dat dit too good to be true zou zijn met van alles gratis. Maar het klopte, de mensen zijn meta behulpzaam, leggen goed uit, prijs kwaliteit is bizar scherp en ik heb een lesje geleerd dat ii voortaan eerst moet kijken voordat ik mijn mening vel. Aanrader dit

Beste Joop,
Beste Joop,

Greidanus

Topzaak! Dit geen grap. Heldere uitleg waarom zo goedkoop. Geen winkel kan hier tegenop.

Heine

Hartstikke prima

Beste Bianca,
Beste Bianca,

De Smaak van Twente

Ontzettend goed geholpen! Erg blij met de service en vloer