8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Den Toom

Toevallig reden we langs!
De service:echt geweldig!!!

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Boer

Uitstekend

Neos5je

De prijzen komen totaal niet overeen met de site. Ook dat het alleen deze week nog fabrieksuitverkoop is klopt niet. We hebben toch maar laminaat gekocht en het is waardeloze rommel. Niet in elkaar... De prijzen komen totaal niet overeen met de site. Ook dat het alleen deze week nog fabrieksuitverkoop is klopt niet. We hebben toch maar laminaat gekocht en het is waardeloze rommel. Niet in elkaar te zetten en we hebben toch best vaak laminaat gelegd. Uiteindelijk alles maar gelijmd. Ik zou er zeker niet heen gaan als je ver moet rijden!

Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u onze samenwerking als niet prettig heeft ervaren.
Graag willen wij met u in contact komen voor...
Hartelijk dank voor uw review.
Graag willen wij met u in contact komen voor een passende oplossing. Als u ons via info@bebovloeren.nl een bericht stuurt dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Graag hopen wij van u te horen.

Alferink

Super goed geholpen, fijne ontvangst en leuk presentje na aanschaf van vloer

Mw. Baartse

Heel tevreden over de service en deskundigheid van Bebo Parket. Vandaag heb ik samen met mijn dochters een vloer gekocht voor mijn woning. Ik werd heel prettig geholpen en goed geadviseerd met... Heel tevreden over de service en deskundigheid van Bebo Parket. Vandaag heb ik samen met mijn dochters een vloer gekocht voor mijn woning. Ik werd heel prettig geholpen en goed geadviseerd met persoonlijke aandacht. Een aanrader!

Hartelijk dank voor uw review.
Graag willen wij met u in contact komen voor...
Hartelijk dank voor uw review.
Graag hopen wij van u te horen.

Rudie Lohuis

Goeie service en vriendelijke mensen

Beste Rudie,
Beste Rudie,

Hanneke Folkers

Super vriendelijk personeel, het wordt gewoon gezellig gemaakt om een vloer te zoeken met gratis eten en drinken :)

Beste Hanneke,
Beste Hanneke,

René Roessink

Gastvrij ontvangen en goed geïnformeerd.

Beste René,
Beste René,

Buld

Fijne ervaring. Super vriendelijk en vakkundig

H.Doevendans

Zeer vriendelijk en keurig geholpen