7.6/10
7.4/10

vincent bosman

Vriendelijk en gastvrij

Niet opdringen van allerlei extra's

Service van direct leveren ipv naderhand

Rene van Batenburg

Prima, zoals je mag verwachten van een bedrijf

Snelle nette levering

Als jullie aangeven een starterspakket van 150€ erbij te doen zorg dan dat dit tenminste klopt, jullie trekken mensen over de streep met deze actie, en vervolgens zit je teleurgesteld naar de doos... Als jullie aangeven een starterspakket van 150€ erbij te doen zorg dan dat dit tenminste klopt, jullie trekken mensen over de streep met deze actie, en vervolgens zit je teleurgesteld naar de doos te kijken, dit laat de ervaring toch op een domper eindigen. Heb eens voor de gein uitgerekend maar ik kom met de beste bedoelingen niet boven de 100€ uit. Met als gevolg dat ik blijvend een sik overhou, tuurlijk is het een gegeven paard, maar het gevoel blijft toch negatief. Of ik nog bij jullie bestel ik weet het hierdoor zo net nog niet.

P Goedee

Ik heb iets gekregen wat niet compleet is.....daar heb ik een mail/melding over gestuurd....maar ik wacht al een paar dagen op antwoord

Prettig dat ik werd gebeld omdat mijn bestelling nog niet werd geleverd

Mensen antwoorden op hun vragen

Arno van den Thillart

Redelijk

website

Telefonisch lastig bereikbaar als je meer over het product wil weten. Per Whatsapp wel snel contact.
Levering zou in een keer zijn. Heb nu twee leveringen ontvangen. Keuken en 4 artikelen moeten nog volgen.

Marthe Hofstede

Hele goede ervaringen. Mooie producten. Snelle service.

Bij problemen met de levering wordt het snel en correct opgelost.

Ander vervoersbedrijf gaan inzetten. Via DHL is het niet gegarandeerd dat het pakketje heel aan komt. Dozen zijn altijd opengescheurd of ongelakt gedeukt.

H Tuinstra

Aquraat

Ga zo door

Paula Muller

Hallo..waar zal ik beginnen,
Vorige week donderdag heb ik een online bestelling gedaan bij jullie.
Hallo..waar zal ik beginnen,
Vorige week donderdag heb ik een online bestelling gedaan bij jullie.
Dit is de bestelling. Bij aflevering was het kookboek niet erbij gedaan, daarop meteen gebeld, en een medewerker vertelde dat hij het zou nasturen, als jullie het op voorraad hadden, die hadden jullie ook kon ik zien op jullie site, als dat zo was kon ik het begin van deze week ontvangen, vandaag 26 juli mijn mail nagekeken en tot mijn verwondering was er vorige week een creditnota gestuurd van het boek 29,95. Vandaag gebeld ,en nu blijkt dat ik niet het boek zou ontvangen. Wat ik kwalijk vind is, dat ik vorige week vroeg of ik hierover een mail zou krijgen, waarop de medewerker zei, nee dat doen we niet, u ziet vanzelf dat u uw boek ontvangt.
De gang van zaken van deze medewerker vind ik zeer teleurstellend, de andere medewerker die ik vandaag aan de telefoon had,probeerde mij zo goed mogelijk te helpen, maar voor hem was het ook raar om te zien wat er daadwerkelijk was gebeurt.
Uiteindelijk ga ik dit boek bestellen, uw vriendelijke medewerker stelde ook nog voor, of ik het nogmaals wilde bestellen, en heb aangegeven dat ik nooit meer wat ga bestellen bij jullie. Ben zeer teleurgesteld hoe uw medewerker zijn werk uitvoerd
hieronder de order van mijn bestelling.
ik heb even mijn adres gegevens weggehaald.

BBQ Green Egg Store
Orderbevestiging (BGS-91404) - betaling ontvangen
Hallo Paula,

Bedankt voor je bestelling met ordernummer #BGS-91404. In de bijlage vind je de factuur. Hieronder lees je wat je kunt verwachten voor de levering.

Als je barbecue accessoires hebt besteld gaan wij direct aan de slag in ons magazijn om je bestelling in te pakken. Zodra dit klaar is dragen wij de zending over aan de bezorgdienst. Je ontvangt hier een verzendbevestiging van met track & trace.
Als je een barbecue hebt besteld dragen wij de order direct over aan onze transporteur. Wanneer de zending gereed is ontvang je van ons of de transporteur een bericht met de verwachte leverdatum.
Als je een barbecue tafel of buitenkeuken hebt besteld dan wordt de bestelling direct overgedragen aan onze werkplaats. Zodra jouw barbecue tafel of buitenkeuken klaar is voor verzending zal de werkplaats contact opnemen om een bezorgafspraak met je te maken.
Heb je nog een vraag over je bestelling? Kijk dan ook eens bij de meest gestelde vragen.

Veel plezier met je aankoop!

[Bestelling #BGS-91404] (16 juli 2023)

Product Aantal Prijs
Big Green Egg Druippan rond model Ø 27 cm 1 €27,50
Big Green Egg halve geperforeerde grid Large 1 €44,00
Het Ultieme Kamado Boek 1 €29,95
Subtotaal: €101,45
Verzending: Gratis verzending
Gatewaykosten: €3,04
Betaalmethode: Klarna achteraf betalen
Totaal: €104,49 (inclusief €12,94 BTW 21%, €2,47 BTW 9%)
Factuuradres

Bedankt voor het gebruiken van bbqgreeneggstore.nl!

BBQ Green Egg Store – www.bbqgreeneggstore.nl

Sikkel 32, 3274 KK Heinenoord, Nederland

T: +31186 749 013 E: info@bbqgreeneggstore.nl

Jacqueline Verheij

T.P.W. De Rooy

Aanschaf green egg bbq

Fraaie showroom waar alles goed bekeken kan worden. Goede uitleg. Daarna direct ter plaatse besteld en volgende dag geleverd.

Geen. Ontbrekend onderdeel werd direct nagestuurd en volgende dag bezorgd.

A

Snelle levering. Verpakking wat minder. Had half grillrooster besteld. Deze stak met een punt door de doos. Was niet apart verpakt, zat samen in een doos met ander product.

Levering snel

Per stuk verpakken in omdoos om beschadiging tegen te gaan.