7.6/10

Bas

Uitstekend

Goede service, perfecte levering

Judith Steenhuizen

Niet goed. Pakket kwam erg laat aan, puzzasteen in een te kleine doos vervoerd zonder bescherming. Kwam in 1000 stukjes. Retourkosten zijn voor de ontvanger. Bizar!

Kelly Charite

Met het bedrijf zelf een goede ervaring. Ik heb een Green Egg tang gekocht (42 cm) ik had hier van wel iets meer kwaliteit verwacht. Bij het dicht knijpen komt hij niet mooi dicht en naar mijn doen... Met het bedrijf zelf een goede ervaring. Ik heb een Green Egg tang gekocht (42 cm) ik had hier van wel iets meer kwaliteit verwacht. Bij het dicht knijpen komt hij niet mooi dicht en naar mijn doen is de tang 'los'.

Bert Swartsenburg

Redelijk, geen reactie op mijn chat vraag gehad.
Gisteren voor 15 uur accessoires besteld, nu nog steeds niet duidelijk wanneer levering plaatsvinden, zou vandaag moeten zijn.

Goede website, overzichtelijk

Communicatie

Petra Kleinnibbelink

Verrassend

De juiste oplossing bieden bij een probleem en niet eenzijdig besluiten wat juist is, terwijl meerdere keren is aangegeven dat het niet de juiste oplossing is.

fabian mathieu

Ik heb een bestelling geplaatst voor 7 sauzen, ik heb er maar 2 ontvangen. Ik heb per e-mail verzonden, maar ik heb nog steeds geen reactie van je. order BGS-90908

reageer zodat de klant terug wil komen en vertrouwen wil hebben, fouten maken is menselijk maar je moet actie ondernemen als het gebeurt

Jeffrey Van Sprundel

Online besteld ging prima👍

Freddy Over

Positief

Mooie produkten, straalt kwaliteit uit

Danny Vanden Berghe

Alles perfect verlopen : productie en levering

Nenad

Slecht verpakt en geen bescherming aan de artikelen.

Bestellingen beter inpakken.