7.6/10
7.4/10

Johannes van Otterloo

Moeizame start, veel mailverkeer om duidelijk te maken dat accessoire uitverkocht was, weer later bij betalen

Goede service om foute bezorging op te lossen door direct nieuwe accessoire te sturen

Personeel aan telefoon goed trainen

Fenny De lange

Goedemiddag
Goedemiddag
Ik had 3 februari een bestelling gedaan en er werd niet bij vermeld dat het niet op voorraad was , dat vond ik erg jammer aangezien het een verjaardags cadeau was voor dinsdags en werd dus niet optijd bezorgd omdat het er niet bij vermeld was , dat vond ik wel een minpunt !! Werd donderdags 2 dagen na de verjaardag geleverd , erg jammer !!

Tip van mij , als het niet op voorraad is vermeld het er even bij

HK

1ste bestelling gedaan bij t bedrijf, maar ben niet echt tevreden

Na 5 dagen contact opgenomen bestelling nog niet binnen, 3 verschillende redenen gehoord waar t aan lag....duurde lang voordat men telefoon opnam 15 min..de bestelde spullen werden in een 10 keer te... Na 5 dagen contact opgenomen bestelling nog niet binnen, 3 verschillende redenen gehoord waar t aan lag....duurde lang voordat men telefoon opnam 15 min..de bestelde spullen werden in een 10 keer te grote doos geleverd

Wim Commeyne

Heel goed.

Duidelijke antwoorden op mijn vraag.

Momenteel niks op aan te merken.

Remy Vermeer

Zie onder

Mooie artikelen

Sneller leveren, contact via mail opnemen als er een vraag is gesteld

Richard Verbove

Mooie collectie, snelle kevering

Overzichtelijke website, grote collectie

Meer aanviedingen of combinatiedeal accessories

Rudi

Na goed en uitvoerig advies over Big Green Egg BBQs en accessoires van BBQ Green Egg store heb ik een mooie aankoop gedaan. Ik ben erg tevreden hiermee en kan iedereen aanraden in gesprek te gaan... Na goed en uitvoerig advies over Big Green Egg BBQs en accessoires van BBQ Green Egg store heb ik een mooie aankoop gedaan. Ik ben erg tevreden hiermee en kan iedereen aanraden in gesprek te gaan met de verkopers. Ik heb gesproken met Oskar en zijn kennis over de BBQ en accessoires is erg goed. Een goed overwogen aankoop met de juiste handige accessoires maken de BBQ direct bruikbaar en compleet. Zeker aan te raden voor beginnende maar vooral ook ervaren BBQ gebruikers. Van mij krijgt deze winkel een dikke 10!

Matthijs

MATIG. EERST WEEK EXTRA MOETEN WACHTEN OP PRODUCTEN. VERVOLGENS BLIJKT PRODUCT NIET MEER LEVERBAAR. KNULLIG

Marlien Kramer

Er wordt contact opgenomen als blijkt dat het artikel op is. De klant de keuze geven om geld terug te geven of wachten op artikel.

Beloven aan de klant dat je iets extra's krijgt omdat je op artikel wil wachten. Dit ook op de bon geschreven zien staan maar er niks bij zit. Geeft niks we hoeven ook niks maar zeg en schrijf het... Beloven aan de klant dat je iets extra's krijgt omdat je op artikel wil wachten. Dit ook op de bon geschreven zien staan maar er niks bij zit. Geeft niks we hoeven ook niks maar zeg en schrijf het dan niet ;)

Silvie

Niet goed

Mijn pakketje heeft meer als 4 weken geduurd voordat het aankwam

Betere cominicatie (ik heb meerdere mails gestuurd en telefoontjes gepleegd)