7.6/10
7.4/10

Evelyn Wijnbergen

Het is voor een kerstcadeautje voor mijn schoonzoon

Karolina de Kok

Vreselijk

Niks

Ik zie de bestelling nog steeds bij klarna staan terwijl jullie dit product niet op voorraad hebben. Hier kwam ik pas achter toen ik zelf ging bellen om te vragen waar de bestelling blijft. Ik heb... Ik zie de bestelling nog steeds bij klarna staan terwijl jullie dit product niet op voorraad hebben. Hier kwam ik pas achter toen ik zelf ging bellen om te vragen waar de bestelling blijft. Ik heb telefonisch en per email doorgegeven dat ik de order wil annuleren en jullie doen hier helemaal niks mee. Ik eis dat jullie het bedrag op klarna per direct aanpassen!

Willie Coenen

Op de site stond, dat de 'Meater Plus' op voorraad was. dus vandaar besteld en betaald. Kort daarna reactie, dat ze hard gegaan warem en naar verwachting binnen 2 weken weer te leveren waren.... Op de site stond, dat de 'Meater Plus' op voorraad was. dus vandaar besteld en betaald. Kort daarna reactie, dat ze hard gegaan warem en naar verwachting binnen 2 weken weer te leveren waren. Alternatief was om andere artikelen voor hetzelfde waardebedrag te kunnen bestellen.
Het product is uiteindelijk binnen die 2 weken geleverd.

Bericht waarmee je up to date wordt gehouden qua levering van de bestelling

Als het product niet binnen de 2 weken leverbaar was geweest had ik mijn geld terug willen hebben en de bestelling willen annuleren in plaats van andere producten voor hetzelfde bedrag te kunnen... Als het product niet binnen de 2 weken leverbaar was geweest had ik mijn geld terug willen hebben en de bestelling willen annuleren in plaats van andere producten voor hetzelfde bedrag te kunnen bestellen !

Judith Sueters

Nog niet

J Roos

Snel

Phillip Heuvel van den

Snelle en nette verzorging van de order. Prima communicatie.

Marcel Kanij

Super snelle levering

Overzichtelijke site

Arja de Jong-Nales

Site via google gevonden en had gelijk via whatsapp verder contact gekregen ivm wat vragen.

Nog niet