7.6/10
7.4/10

Tommie Wilhelmus

Mijn bestelling bleek niet op voorraad. Dit stond niet aangegeven in de webshop tijdens het bestellen. Bestelling bleef op in behandeling staan en uiteindelijk geprobeerd contact op te nemen wat... Mijn bestelling bleek niet op voorraad. Dit stond niet aangegeven in de webshop tijdens het bestellen. Bestelling bleef op in behandeling staan en uiteindelijk geprobeerd contact op te nemen wat nogal moeilijk ging. Op mail en whatsapp werd niet gereageerd en de telefoon werd niet opgenomen. Uiteindelijk na een week contact gehad na het indienen van een terugbel verzoek. Bestelling bleek niet geheel op voorraad. In overleg kon de bestelling wel in delen geleverd worden. We zijn nu ruim een maand verder en de bestelling is nog steeds niet compleet geleverd. Dit is opzich niet heel erg als ik maar op de hoogte gehouden word van de status van mijn bestelling. Contact verloopt nog steeds moeizaam, en ik vraag mij af of mijn bestelling inmiddels niet vergeten is.

Communicatie in de webshop als items niet leverbaar zijn. Duidelijk mailen dat items in backorder zijn en dit ook inzichtelijk maken in mijn account. Zorgen dat je beter bereikbaar bent via de... Communicatie in de webshop als items niet leverbaar zijn. Duidelijk mailen dat items in backorder zijn en dit ook inzichtelijk maken in mijn account. Zorgen dat je beter bereikbaar bent via de kanalen die je aanbiedt.

A.A. Steenhuis

Wel betaald voor een niet meer te leveren product.
Geen creditering ontvangen, nadat ik dit voorste had teruggemaild.

Nog niet ontdekt

informatie op website onjuist. Product was niet meer leverbaar.
Reactie voorstel door BBQ Green Egg Store voor creditering werd niet uitgevoerd.
Aftersales ronduit slecht te noemen. informatie op website onjuist. Product was niet meer leverbaar.
Aftersales ronduit slecht te noemen.
Eindoordeel u kunt hier mogelijk zaken doen maar dan voor eigenrisico blijkbaar.

Rik Kelder

Snelle levering, netjes verpakt, en keurig product.

Zie hierboven

Nvt

Gerjon Molenkamp

Snelle levering en keurig product. Jammer dat jullie het pakket waren vergeten te frankeren. Dat kostte ons nog € 5,50 bovenop de € 7,50 verzendkosten.
Groeten Gerjon

D vd Valk

Zeer slecht als het gaat om contact op te nemen bij een vraag cq klacht.

Snelle levering ….sales driven

Sta je klanten die normale vragen hebben te woord ook al is het een klacht. Wellicht gaan de zaken te goed. Het komt nu over als een slechte autoverkoper. Zodra de handtekening staat en het geld is... Sta je klanten die normale vragen hebben te woord ook al is het een klacht. Wellicht gaan de zaken te goed. Het komt nu over als een slechte autoverkoper. Zodra de handtekening staat en het geld is overgemaakt dan is het klaar voor jullie. Jammer!

Dennis van Hal

Ik moest mailen, whatsappen (zonder reactie na 6 werk dagen) en daarna nog bellen om te vragen waar mijn bestelling bleef. De medewerker gaf toen aan dat zij een nieuw systeem hadden en dat hij de... Ik moest mailen, whatsappen (zonder reactie na 6 werk dagen) en daarna nog bellen om te vragen waar mijn bestelling bleef. De medewerker gaf toen aan dat zij een nieuw systeem hadden en dat hij de pakbon gelijk ging uitprinten en de bestelling verzonden zou worden. Ik vind dit echt heel raar, als ik niet had gebeld had ik waarschijnlijk nooit mijn bestelling gekregen. Geen reactie dus op mailtjes of whatsapp. Uiteindelijk was de medewerker aan de telefoon behulpzaam en loste het probleem op.

Gewoon reageren op mails en whatsapp en doen wat je beloofd op de website. Niet klanten laten bellen om vervolgens er achter te komen dat de bestelling nog helemaal niet eens is opgepakt.

Rene Koster

Online bestelling plaatsen gaat heel soepel en snel.

Mensen opnieuw hoogte brengen als artikelen niet op voorraad zij. Ik heb 2 keer moeten bellen waar me bestelling bleef. Het was een kado dus konden we het kado niet op tijd geven.

Marcel

Tot nu toe zeer slecht

Demy

Niet al te best

Op tijd leveren, het pakket zou volgens de site de volgende dag geleverd worden(voor 15h besteld) maar werd 3 werkdagen te laat geleverd, anders graag een mail met excuses voor de eventuele... Op tijd leveren, het pakket zou volgens de site de volgende dag geleverd worden(voor 15h besteld) maar werd 3 werkdagen te laat geleverd, anders graag een mail met excuses voor de eventuele vertraging ivm drukte o.i.d., bovendien kwam de doos helemaal verkreukt en al half open aan.

Klant

Verkeerde producten besteld, werden na telefonisch contact snel omgeruild.

Artikelen verpakt in een te grote doos (verspilling) en waren niet goed - b.v. met inpakpapier - beschermd.