ASML

Gehele uitvoering van de Coffee bar is uitgevoerd door Bar Company op professionele wijze. Flexibel in de planning en voorbereiding. Presentatie tijdens het event op hoog kwaliteits nivo en... Gehele uitvoering van de Coffee bar is uitgevoerd door Bar Company op professionele wijze. Flexibel in de planning en voorbereiding. Presentatie tijdens het event op hoog kwaliteits nivo en enthousiaste wijze, daarmee ons beoogde doel ( quality awareness verhogen ) naar de doel groep prima ondersteunend.

Wij zijn erg tevreden over de communicatie en levering van de smoothiefietsen.

MVGM Wonen

Wij hebben de 'Koffiekar' met barista in gehuurd zodat er bij de oplevering van nieuwbouw appartementen lekkere koffie geschonken kon worden. Wij zijn tevreden en het was zeker voor herhaling vatbaar.

Kunst

Super! Vooraf goede communicatie en op de locatie ook 2 leuke en gezellige medewerkers.
Echt een aanrader.

Stichting TK Racing

Onlangs gaven wij weer ons jaarlijkse tuinfeest en voor het 2e jaar was de BarCompany hierbij aanwezig. Met zoals we gevraagd hadden: barman/shaker? Wouter. Dit keer vergezeld door Nino.
Het...
Het was in 1 woord fantastisch. Perfect op tijd. ( dat scheelt heel veel stress ) Alles was zoals afgesproken en meer. Nino wist zelfs onze niet functionerende heater aan de praat te krijgen. En samen met Wouter heeft hij er veel nieuwe fans bij...
De cocktails waren wederom een succes en de jongens waren fantastisch. Het zag er allemaal super uit..Ze hielden ons ook op de hoogte wat betreft afgesproken aantal cocktails. Kortom voor ons geen feest zonder de BarCompany! Nogmaals dank allemaal...

EMC Expo B.V.

Wij hebben de Bar Company ingezet met een Barista en een koffieprinter op de (beurs) WoTS 2018 in Utrecht. Rik, de barista, hebben wij ervaren als zeer professioneel en erg enthousiast. Jullie... Wij hebben de Bar Company ingezet met een Barista en een koffieprinter op de (beurs) WoTS 2018 in Utrecht. Rik, de barista, hebben wij ervaren als zeer professioneel en erg enthousiast. Jullie aanwezigheid is ervaren als een grote toegevoegde waarde, waarbij er nog lang gesproken zal worden over de "selfieccino" !

We hadden voor ons evenement 2 zuurstofbarren en 2 spa capsules gehuurd. Het personeel was erg vriendelijk, ruim op tijd aanwezig en ze waren volledig ontzorgend. Hele fijne samenwerking, ook in de... We hadden voor ons evenement 2 zuurstofbarren en 2 spa capsules gehuurd. Het personeel was erg vriendelijk, ruim op tijd aanwezig en ze waren volledig ontzorgend. Hele fijne samenwerking, ook in de voorbereiding.

Delta

Leuke en gezellige dealeravond gehad met de verschillende casinotafels. Tevreden en blije bezoekers!

Provincie Gelderland

Voor de eerste Bar Company ingehuurd voor koffie en smoothies. Echt super. Op tijd, aardig en professioneel personeel. En de koffie en de smoothies waren heerlijk. Een echte aanrader.

Provincie Gelderland

Voor de eerste gewerkt met Bar Company. De koffie en smoothies waren heerlijk en het personeel zeer vriendelijk en professioneel. Een echte aanrader!!!!