Mandy Fokkens

Bar Company heeft bij ons de cocktails verzorgd tijdens onze Hawaii Party. De cocktails waren heerlijk en we zijn super tevreden over de geleverde service. Ik zou Bar Company zeker aanraden!

De Toonladder

Twee geweldige bartenders, super service, en dat met de tropische temperaturen. :)

Mitsubishi Elevator Europe B.V.

Bar Company heeft de smoothies verzorgd bij onze bedrijfsbijeenkomst.
Ze waren heerlijk en met super gezonde ingrediënten.

Leroy Mikelj

Ik heb ze ingehuurd met mijn bruiloft. Alle gasten, inclusief ik, waren heel blij en heel erg tevreden met de cocktailbar.

Henny Gunther

Vanwege mijn 60e verjaardag had ik nabij mijn huis een klein-festival georganiseerd, met sing-a-song-singers, huiskamertheater en meer. Met een foodtruck en met een koffie-barista met mobiele bar... Vanwege mijn 60e verjaardag had ik nabij mijn huis een klein-festival georganiseerd, met sing-a-song-singers, huiskamertheater en meer. Met een foodtruck en met een koffie-barista met mobiele bar van Bar-Company.
De koffies waren heerlijk; de bediening vriendelijk en attent.
Communicatie vóóraf (informatievraag en komen tot overeenkomst) en áchteraf (hoe beviel het?) was tip-top.

Kitty

Robin heeft heerlijke koffies gemaakt voor fietsende collega's tijdens de Nationale Fiets-naar-je-werkdag. De brownies waren super!

EspressoGood/Bouhof bv

Voor de tweede maal heeft bar company koffiemachines voor ons geregeld op een beurs
Geweldige service, prima volgens afgesproken tijd aanwezig en alle tijd om de machines op onze smaak af te stellen. Een probleempje wat gedurende het weekend optrad (onze fout overigens ) werd in korte tijd telefonisch opgelost .

Risa-Maria

Wat een ervaring.. Voor de 2de x bc company gereserveerd en voor de 2de goede service, vriendelijke mensen en super lekkere cocktails.. Dus heb je binnenkort een feestje bestel bc company en je... Wat een ervaring.. Voor de 2de x bc company gereserveerd en voor de 2de goede service, vriendelijke mensen en super lekkere cocktails.. Dus heb je binnenkort een feestje bestel bc company en je dag/avondje is geslaagd.

Leuke dag van de medewerker dankzij jullie koffie pop up bar.
Het was lekkere koffie en alles verliep naar wens met jullie barista .

Camil / Yuki

Steeds met zeer toffe en ervaren barmannen en deluxe producten. De mannen van Bar Company hebben voor ons al 2 x een super fijne mobiele gin-tonic bar voorzien op beurzen in België.
Steeds met zeer toffe en ervaren barmannen en deluxe producten.

Een echte aanrader! Hierdoor werden de beurzen echt een succes!
Groeten Camil - Yuki