Prima bedrijf. Reageren (meestal) snel. Zijn flexibel en komen afspraken keurig na.

Sander TFLU

Super, vooral jullie flexibiliteit valt te prijzen. Dank aan Jelle hiervoor !

Wolters Kluwer

Tijdens een accountancy beurs op 25 september jl. heeft Bar Company smoothies gemaakt in onze stand. Sherine, onze bartender, had drie heerlijke recepten en verse ingrediënten meegenomen. De... Tijdens een accountancy beurs op 25 september jl. heeft Bar Company smoothies gemaakt in onze stand. Sherine, onze bartender, had drie heerlijke recepten en verse ingrediënten meegenomen. De smoothies werden heel goed ontvangen door de bezoekers van de beurs.

Filoform BV

Hele leuke en gezellige avond gehad met een Roulette en Black Jack tafel op ons bedrijfsfeest!
Spontane en gezellige croupiers!

Bakkerij Toebast

Super enthousiaste jongens die van onze casino avond een top avond hebben gemaakt!

Denise Trouw

Heerlijke koffie gezet door gezellige barista's!

Prettige partij om mee samen te werken

Leuke mensen, goede cocktails!

Bruiloft Henry en Wendy

Vanaf het eerste contact goed geholpen en tijdens ons feest hebben de beide cocktail shakers een top prestatie geleverd!!! Bij een volgend feest zal ik wederom van jullie diensten gebruik gaan... Vanaf het eerste contact goed geholpen en tijdens ons feest hebben de beide cocktail shakers een top prestatie geleverd!!! Bij een volgend feest zal ik wederom van jullie diensten gebruik gaan maken.. BEDANKT!!

Geweldig goede organisatie!! Bedankt voor alle goede zorgen tijdens onze summer cocktail :)