Marleen van Herwijnen, Houtwereld Praktijkdag

Prima ervaring gehad met de Bar Company. Mooie maatwerk-lijst met cocktails kunnen opzetten, inclusief eigen naamgeving van deze cocktails ten gunste van onze sponsors. Ze denken goed mee.... Prima ervaring gehad met de Bar Company. Mooie maatwerk-lijst met cocktails kunnen opzetten, inclusief eigen naamgeving van deze cocktails ten gunste van onze sponsors. Ze denken goed mee. Vriendelijke en vakkundig personeel. Mooie bar en kwaliteitsmaterialen.

Vionq

Uitstekend. Contact gehad met Tim en aangegeven wat onze wensen waren. Hij dacht hier goed in mee en we hebben een geslaagd event gehad.

Van der Valk hotel Heerlen

Op 5 oktober jl. heeft de Bar Company bij van der Valk hotel Heerlen tijdens een feestavond voor ± 500 personen de cocktailbar verzorgd. Alle afspraken zijn keurig nagekomen! Op tijd aanwezig voor... Op 5 oktober jl. heeft de Bar Company bij van der Valk hotel Heerlen tijdens een feestavond voor ± 500 personen de cocktailbar verzorgd. Alle afspraken zijn keurig nagekomen! Op tijd aanwezig voor de opbouw, hippe bar en super service naar de gasten toe. Fijne samenwerking en zeker voor herhaling vatbaar!

It-er bij afvalverwerker

Op ons hoofdkantoor van ons bedrijf worden de mijlpalen van de IT afdeling graag gevierd door een koffiebar van de Bar Company. Goed verzorgd en altijd vriendelijk!

KindStart klantendag

Voor onze KindStart klantendag op 28 september 2019 hadden wij een espressobar (vintage Tuc tuc) en een smoothie bar ( vintage bakfiets) gereserveerd. Wij zijn super tevreden over de afspraken in... Voor onze KindStart klantendag op 28 september 2019 hadden wij een espressobar (vintage Tuc tuc) en een smoothie bar ( vintage bakfiets) gereserveerd. Wij zijn super tevreden over de afspraken in de voorbereidende fase. Wij zijn super tevreden over de presentatie op de beurs en de vriendelijke barvrouwen. We zijn super tevreden over de heerlijke producten die werden geserveerd. Een aanrader en toevoeging die veel extra sfeer aan het evenement heeft gegeven. Dank voor de fijne samenwerking.

Mike

Op onze bruiloft hebben we heerlijke koffie kunnen drinken geheel verzorgd door het team van The Bar Company. Een aanrader!

Een cocktailbar in de tuin voor een verjaardagsfeest. Prima geregeld door de gezellige barman, hij was op tijd, zag er keurig uit, heeft alles vakkundig opgebouwd en later weer opgeruimd. De... Een cocktailbar in de tuin voor een verjaardagsfeest. Prima geregeld door de gezellige barman, hij was op tijd, zag er keurig uit, heeft alles vakkundig opgebouwd en later weer opgeruimd. De cocktails waren lekker en er was keuze genoeg. De sfeer zat er goed in.

Talent&Pro

Keurig op tijd, vriendelijke service, hardwerkende en kundige barmannen!

IMPaalman

Op 24 augustus gebruik gemaakt van de diensten van de bar company! Super tevreden! Leuke piaggio, goede service, gezellige bediening en enorm lekker koffie en thee!! Bedankt

Geweldig positieve ervaring. Mooie stand, vrolijke, representatieve en vakkundige bediening.