Jim

Sterk aanbevolen!

Ons feest was een groot succes dankzij de cocktailbar van Bar Company.

Bij Foodie

Zeer professioneel en gezellige en mooie uitstraling

Wat een leuk bedrijf om een event mee samen te werken. Snelle en duidelijke communicatie. Voor een ontbijt met bubbles bij ons thuis hebben we bij de BC een de koffiebar en barista ingehuurd. Voor... Wat een leuk bedrijf om een event mee samen te werken. Snelle en duidelijke communicatie. Voor een ontbijt met bubbles bij ons thuis hebben we bij de BC een de koffiebar en barista ingehuurd. Voor de lekkere trek brownies erbij besteld.
Onze gasten vonden het een super leuk idee en hebben genoten! Een aanrader.

elk®

Lekkere koffie, goede gastheren en de fotoprinter was een groot succes!

Edel Grass BV

Fijn bedrijf, duidelijke communicatie. Top gastvrouw en lekkere smooties. Geheel verzorgd. Aanrader.

Mandy

Prettige ervaring!
Prettige ervaring!
ik heb helder telefonisch contact gehad voorafgaand en genoten van de heerlijke koffies en smoothies tijdens het symposium. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader voor een feestje of andere gelegenheid!

Vastgoedpro

Een cocktailbar op een beurs is een echte aanrader! En met Bar Company spat het enthousiasme er van af. Zeer tevreden over de manier waarop we onze stand met de coctailbar hebben ingevuld. En niet... Een cocktailbar op een beurs is een echte aanrader! En met Bar Company spat het enthousiasme er van af. Zeer tevreden over de manier waarop we onze stand met de coctailbar hebben ingevuld. En niet op de laatste plaats: de coctails waren heeerlijk. Zelfs de non-alcoholic!

DDG smart marketing

Fijne en heldere samenwerking. Als er vragen vanuit ons waren werden die dezelfde dag nog beantwoord en andersom.
Zeer leuke en mooi feedback van onze bezoekers ontvangen. Zeker een aanrader...
Zeer leuke en mooi feedback van onze bezoekers ontvangen. Zeker een aanrader voor dat extra'tje op uw event.

Tear

Het contact met de Bar Company verliep heel soepel en helder. Ze dachten met ons mee en kwamen met een mooi voorstel en een nog mooiere (zuurstof)bar.