Nuon Vattenfall

Namens Nuon Vattenfall hebben we gebruik gemaakt van de service van Bar Company voor een informatieavond met onze klanten. Dankzij de goede service en smakelijke koffiemogelijkheden is dit een... Namens Nuon Vattenfall hebben we gebruik gemaakt van de service van Bar Company voor een informatieavond met onze klanten. Dankzij de goede service en smakelijke koffiemogelijkheden is dit een succesvolle avond geworden!

Voor een groot evenement dat op 15 verschillende plekken in Nederland plaatsvond hebben we Bar Company ingeschakeld om smoothiebarren te verzorgen. Communicatie vooraf ging gemakkelijk en alle... Voor een groot evenement dat op 15 verschillende plekken in Nederland plaatsvond hebben we Bar Company ingeschakeld om smoothiebarren te verzorgen. Communicatie vooraf ging gemakkelijk en alle afspraken werden goed en tijdig nagekomen. Zeer tevreden.

Fast Forward

Zeer correcte service, betrouwbare partners zijn goud waard!

Onze klanten vonden de koffie heerlijk en een print in de koffie geeft net dat beetje extra

Lekkere koffie en goede service

John Geerdink

Zeer prettig gewerkt met Bc. Aanrader

Sarah de Vriend

Voor een jaarlijks terugkerende beurs huren wij elk jaar de mannen van Bar Company in. Elk jaar overtreffen ze onze verwachtingen. Echt top

Niets dan lof over deze partij.

Joosten Kunststoffen

Dit was onze eerste samenwerking met Bar Company en die is prima gevallen.

Dit was onze eerste samenwerking met Bar Company en die is prima gevallen.

Leuke gasten om mee te werken en het belangrijkste... klanten vonden de koffie heerlijk en de koffieprinter voor logo en selfies was een succes.

Kasteel de Berckt

Goede ervaringen mee