Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

Linda Van Hyfte-Haaijer

Prachtige reis, goed hotel alles was prima in orde

Sterke punten tijdens uw reis

Onze chauffeur Wil was duidelijk zeer ervaren, had een rustige en prettige rijstijl, groot compliment!

Na de lange terugreis had voor mij eigenlijk het afsluitende diner niet meer gehoeven, maar toch was ook dit wel gezellig en goed verzorgd hoor.

P.J.van Houten

Goed verzorgd, prima chauffeur(s)/reisleiders. Maar knap aan de prijs.

Sterke punten tijdens uw reis

Over het algemeen plezierige/interessante (tussen)overnachtingshotels. Prima excursies. Voldoende vrijheid om "zelf"
dingen te ondernemen. Uitstekend materieel.

Afhalen en terugbrengen is nog teveel een "haring-in-een-ton" affaire. Streven naar meer zitruimte per passagier!

G.A.Hoekstra

Prettige rustige reis. Alles goed geregeld.

Sterke punten tijdens uw reis

Goede chauffeur, uitstekend hotel, goede bus.

Vaak gaan reizen niet door, door tekort deelnemers misschien is daar iets aan te doen?

Linda de Vries en Tom Westphal

Het was onze eerste keer en wij vonden de ophaal service prima , bus perfect genoeg beenruimte en er was genoeg te drinken, hotel en eten geen op of aanmerkingen en de chauffeur was goed ervaren.

Sterke punten tijdens uw reis

Ja, de chauffeur wist precies te time waar we op tijd moesten zijn voor een foto moment of een trein die langs kwam een brug die op dat moment openging. En hij maakte duidelijk wat zijn wensen waren... Ja, de chauffeur wist precies te time waar we op tijd moesten zijn voor een foto moment of een trein die langs kwam een brug die op dat moment openging. En hij maakte duidelijk wat zijn wensen waren en dan weet iedereen waar hij aan toe is.

Aangeven in de gids als de mensen een rollator mee willen nemen dat ze dat moeten melden.

rustig rijden

geen lange afstanden in een dag

fam. Bongenaar

GOEDE ERVARING

TUSSENSTOPS VINDEN WIJ BELANGRIJK

Hadden geen contact met mensen naast ons, ging niet.
.zouden willen wisselen zoals bij andere organisaties.

Prima reis. Keurig op tijd opgehaald.

Sterke punten tijdens uw reis

Goeie chauffeur. Peter van Diepen. Geen moeite was hem teveel.

Nvt

Josina van Cooten

Beste medewerkers van Bak-reizen,
In oktober dit jaar ben ik met Bak op reis geweest naar de Harz in Duitsland. Voor mij de eerste keer met de bus, maar
zeker niet de laatste!
Beste medewerkers van Bak-reizen,
zeker niet de laatste!
Ik heb erg genoten van alles en iedereen.

Sterke punten tijdens uw reis

Sterke punten: de informatie die wordt verstrekt door de chauffeur en de prima gids was erg interessant, je komt van alles te weten over Duitsland en de Harz.
De accomodatie waar wij verbleven...
De accomodatie waar wij verbleven -Hotel Niedersachsen- was prima, ruime kamers en goed eten.

Ik vond het prima zoals het was.

willy kemper-ceelen

We hebben verscheidene reizen meegemaakt en altijd prima. De hotels zijn altijd net ietsje beter,excursies zijn meestal leuk.
De ophaaltaxi is helemaal het einde. Ook de afscheidsmaaltijd is...
De ophaaltaxi is helemaal het einde. Ook de afscheidsmaaltijd is altijd heel goed verzorgd en erg lekker.Al met al , niets dan lof voor Bak reizen.En tot nu toe hebben we altijd hele goede chauffeurs/reisleiders gehad. Ze wisten altijd veel te vertellen.

Sterke punten tijdens uw reis

Niet meer het hele land door om mensen op te halen.
Meestal geen druk wegrestaurant onderweg maar bv. een autohof waar je wat rustiger kunt eten.

Misschien voor onderweg een maaltijd reserveren zodat je gelijk aan kan schuiven.
Uiteraard tegen betaling.

Goede ervaring, prettige sfeer

de stops onderweg, bv niet geopend, prijs voor toilet even verhoogd