Al gehele ervaring
Administrative afhandeling
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

Heb een leuke reis gehad, met een gezellige groep en chauffeur

d.notenboom

We hebben hele goede bussen gehad met gezellige chauffeurs en goede begelijding bedankt hiervoor

Leuke dagtocht gehad ondanks de drukte in de stad. Ervaren en vriendelijke buschauffeur waardoor de busrit erg aangenaam was.

Sterke punten tijdens uw reis

Meer informatie over de tussenstop. Op de heenweg moesten wij overstappen bij hotel de Zoete Inval in Haarlem en op de terugweg op station Amsterdam Sloterdijk wat best chaotisch was vanwege de vele... Meer informatie over de tussenstop. Op de heenweg moesten wij overstappen bij hotel de Zoete Inval in Haarlem en op de terugweg op station Amsterdam Sloterdijk wat best chaotisch was vanwege de vele bussen die veel te ver van elkaar af stonden.

A. ter Haar

Prima dagtour!

wc papier aanvullen!

b. feld

Op 1 punt na waren wij tevreden over de busreis naar Oberhausen.
Op 1 punt na waren wij tevreden over de busreis naar Oberhausen.
Om 07:35 (iets eerder omdat iedereen op tijd was) vertrokken wij vanuit Hoorn naar de zoete inval, hier kwamen wij om half acht aan, en vertrokken pas weer om 08:40!
Wij (vieren) vonden dat deze stop veel te lang was!
Dit is wel iets wat wij echt als negatief hebben ervaren en daarom (als dit altijd zo is) niet meer op deze manier naar een kerstmarkt toe gaan.
Verder waren beide chauffeurs even vriendelijk en hebben keurig hun route gereden!
Ook de service via de mail en de telefoon heb ik als prima ervaren!

Sterke punten tijdens uw reis

de bussen beter op elkaar afstemmen zodat de tijd tussen aankomst en vertek geen 70 min is.

De ervaring die wij hebben opgedaan met Bak Reizen is in één woord bijzonder prettig te noemen. Altijd voor herhaling vatbaar.

Ancilla Hartog

Goede ervaring. Een prima sfeer in de bus.

Sterke punten tijdens uw reis

Het veelvuldige overstappen zie ik als een nadeel

Het was goed georganiseerd. De prijs was niet duur!

Sterke punten tijdens uw reis

Duidelijker vermelden wanneer je moet betalen of dat het van je rekening word afgehaald. Dit vonden wij onduidelijk.

B breed

Mijn ervaring is nog al wisselvallig op zich goed maar naar Brussel was er wel wat mis, heb ik toen een mail overgestuurd. sail dat vond ik toch weer veel gedoe met de mensen ophalen je zit zo lang... Mijn ervaring is nog al wisselvallig op zich goed maar naar Brussel was er wel wat mis, heb ik toen een mail overgestuurd. sail dat vond ik toch weer veel gedoe met de mensen ophalen je zit zo lang in de bus en de brood maaltijd was gewoon slecht alles lieten ze gewoon op tafel staan dus alles was uitgedroogd
De boot tocht was wel erg leuk Mijn reis naar Frankrijk vond ik erg mooi jammer dat de chauffeur iets niet vinden kon waardoor we amper tijd hadden voor de Amerikaanse begraafplaats wat ik ontzettend leuk vond van die reis dat we zo dicht bij het strand zaten en ook een aantal keren daar aten

Sterke punten tijdens uw reis

Misschien minder opstap plaatsen bij dag tochten of dat je gewoon zelf naar 1 punt rijd zodat je niet zolang in de bus zit vind ik best zonde van de dag