Al gehele ervaring
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

Kerstmarkt Düsseldorf

Nee

Altijd goede service en gezellig

Sterke punten tijdens uw reis

geen idee van onze zijde ga zo door.

Goed, vriendelijke chauffeurs

Sterke punten tijdens uw reis

meer beenruimte tussen de stoelen

anneke adams

Altijd prima.

Waardeer de ophaalservice

momenteel niet

Cindy

Super dag gehad en erg fijne chauffeurs we hadden Peter op weg na Düsseldorf 12-12 erg fijne chauffeur.

De reis op zich was prima. Eerste chauffeur had wel extra informatie mogen/moeten geven hoe lang het zou duren voordat de bussen weer zouden vertrekken. Voor niemand in de bus was dit duidelijk.... De reis op zich was prima. Eerste chauffeur had wel extra informatie mogen/moeten geven hoe lang het zou duren voordat de bussen weer zouden vertrekken. Voor niemand in de bus was dit duidelijk.
Misschien méér informatie op de website aangeven welke dagen het drukst of minst druk zijn tijdens de kerstmarkten.

Sterke punten tijdens uw reis

Op de terugreis ná bezoek aan een kerstmarkt in Duitsland werd een film gedraaid: 12 years a slave. U kunt wel begrijpen dat dit absoluut géén goede film is na afloop van een leuke dag. Toen er... Op de terugreis ná bezoek aan een kerstmarkt in Duitsland werd een film gedraaid: 12 years a slave. U kunt wel begrijpen dat dit absoluut géén goede film is na afloop van een leuke dag. Toen er gevraagd werd of er ook een andere film beschikbaar was werd de film maar uitgezet en gelukkig de radio aangezet.

Bij wisselpunt op de heenreis werd niet door de buschauffeur aangegeven hoe lang het zou duren voor we weer verder zouden gaan. Dit duurde ruim één uur. Wel erg lang.

c de vries

Wij reizen al jaren lang met volle tevredenheid met Bak reizen

Sterke punten tijdens uw reis

hoewel de nieuwe website er veel 'gelikter'' uitziet vinden wij die van de vorige jaren veel makkelijker en overzichtelijker

Was zeer leuk.

Sterke punten tijdens uw reis

Meer beenruimte , de bus was niet voor lange mensen geschikt. ( Münster/ kerstmarkt)

Voor het eerst mee en goed bevallen. Dit kwam ook door het goede weer en prettig reisgezelschap.