Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

Gerard

Een fantastische reis met uitstekende reisleiding .

Geheel compleet alles geregeld

Geen geweldige vakantie naar Kroatië.

Sterke punten tijdens uw reis

Thuis ophalen is voor ons heel belangrijk.

Geen.

C. op den Velde

Goede chauffeurs mooie routes

Op tijd chemisch toilet legen en opfrissen tijden buitenlandse reizen

De ervaring van mijn dochter en mij,zijn uitermate goed.

Sterke punten tijdens uw reis

De ophaal en thuisbreng-service is een goeden schot.

geen idee

G.J.M. Bakker

Een geweldig mooie reis naar Zuid-Kroatië, jammer dat er geen zwembad bij het hotel was, zoals aangeprezen bij de reis op de site.
Gelukkig was er een stukje verder wel een hotel met zwembad...
Gelukkig was er een stukje verder wel een hotel met zwembad waar we gratis gebruik van hebben gemaakt, dit maakt het dan toch weer een beetje goed.
Wel was de tijd die resteerde na een bezoek aan een stad na de rondleiding van de gids heel krap om nog een lunch te gebruiken, meestal moest worden volstaan met een snelle hap bij een snackbar of iets dergelijks.
Anders werd der Bus gemist.

Sterke punten tijdens uw reis

Ja dit was de bootreis naar de eilanden Hvar en Brac, heel ontspannen, gezellig aan boord en de bezoeken aan de steden Hvar en Bol waren intressant.
En natuurlijk de huis aan huis service.

De lunch pauzes toch iets ruimer laten zijn, door de hoeveelheid programma's iets in te perken.
Ouderen konden het tempo niet meer bij benen.

Op zich goede ervaringen met 3 Bak reizen in 2016. Voor nieuwe reizen zou wat beter vooronderzoek kunnen worden gedaan. Haal en brengservice zeer aangenaam.

Sterke punten tijdens uw reis

Goede hotels, prettige chaufers.

Vooronderzoek nieuwe hotels/excursies

Fam.G.H.Nordemann

We hebben erg genoten van de reis naar Toscane.Prima begeleiding van chauffeur Peter.Prima hotels,en veel gezien!

Sterke punten tijdens uw reis

Het gemak waarmee onze begeleider sommige problemen oploste,zowel in het hotel of tijdens de dagtochten.

Het diner in het hotel kon beter !

Prima allemaal.

Sterke punten tijdens uw reis

Het halen en brengen thuis. Erg gewaardeerd.

Graag 2pers oonskamers. Ook op overnachtings adressen. Ook al ben je alleen.

De reis op zich was goed geregeld de ontvangst in Heiloo vonden wij zeer matig bij het verzamelen als bij terug komst.
Daar wij voor het eerst mee gingen wisten we niet wat er ging gebeuren...
Daar wij voor het eerst mee gingen wisten we niet wat er ging gebeuren want er werd weinig informatie gegeven.

nvt

Aan het begin van een reis wat meer belangstelling van het reisburo zelf, en bij het diner naar afloop van de reis graag wat informatie hoe het zit met de drankjes bij het eten.

A van Veldhoven

Een hele fijne reis goed verzorgd