Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

W.D. de Backker

Wij hebben twee busreizen met Bak gemaakt. en zijn uiterst tevreden over het verloop van deze reizen, fantastische chauffeurs goede Hotels en de haal en thuisbreng service uitstekend.

zie boven

bij de excursies in grote steden een gids!

Kerstreis goed m.u. v. het kerstdiner. Waardeloos, ver beneden de verwachting van alle deelnemers incl. de chauffeur

Sterke punten tijdens uw reis

Na terugkomst in Heiloo direct naar huis met de taxi i.p.v. eten

Corrie Hartenberg

Prima reis

Ik vond het zeer irritant om zo vroeg op te moeten staan om in Haarlem een uur koffie te drinken!
Ik stond om 5 uur op om in Hoorn op tijd zijn voor vertrek om 6.35 uur. Deze chauffer zei helemaal niets geen uitleg niets.
Beide chauffers hierna waren echt uitstekend en zeer gezellig en vertelde onderweg ook het een en ander.

Sterke punten tijdens uw reis

Verzamelpunt stond niet beschreven op de website.
En zeker niet dat je daar een uur de tijd had voor een kop koffie.
Had vast wel terug gebracht kunnen worden naar een half uurtje. Verzamelpunt stond niet beschreven op de website.
En zeker niet dat je daar een uur de tijd had voor een kop koffie.
Had vast wel terug gebracht kunnen worden naar een half uurtje.
Verder was echt alles prima.liep allemaal gesmeerd.

Waren 2 geweldige reizen alles goed verzorgd, goed eten ook.

Sterke punten tijdens uw reis

Het ging allemaal prima. Een prettige chauffeur. Alleen het liep tegen oponthoud vanwege file. enz. Jammer. Later vertrokken vanaf Halfweg Zoete Inval.

Sterke punten tijdens uw reis

Geen aanmerkingen, alle vragen werden goed beantwoord.

Alida Schroder

Zoals elk jaar opnieuw genieten.

Geen.

Mooi dagje uit met gemakkelijk plek om je auto te parkeren, de bus was op tijd, vrolijke chauffeur.
Volgend jaar vast weer naar een andere bestemming

Sterke punten tijdens uw reis

de bus kwam op een andere plek dan was gezegd bij het verlaten van de bus.

als je in Haarlem uitstapt is het prettig dat er verteld wordt hoe laat de volgende bussen vertrekken

Om 8 uur opgepikt bij ikea Haarlem daarna naar de zoete inval. Daar bijna 1 uur moeten wachten voordat we verder konden. Koffie stond klaar tegen betaling van 2.20 euro misschien aardig... Om 8 uur opgepikt bij ikea Haarlem daarna naar de zoete inval. Daar bijna 1 uur moeten wachten voordat we verder konden. Koffie stond klaar tegen betaling van 2.20 euro misschien aardig geweest om de bus reizigers een kopje koffie aan te bieden voor het ongemak . De voorkeur van cabaret op de radio wordt niet door alle bus reizigers op prijs gesteld een muziekje is prima. Terugreis was prima chauffeur rijdt goed.

Zie opmerking boven

astrid

1e chauffeur reed goed. 2e chauffeur reed minder goed.