Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

d.henderson

Onze ervaring met Bak is zonder meer goed, vooral het opgehaald worden en thuis gebracht worden geeft enorm veel rust,en het vooraf elkaar even te ontmoeten bij een kopje koffie, en na afloop van de... Onze ervaring met Bak is zonder meer goed, vooral het opgehaald worden en thuis gebracht worden geeft enorm veel rust,en het vooraf elkaar even te ontmoeten bij een kopje koffie, en na afloop van de reis tijdens een hapje rustig afscheid van elkaar kunnen nemen.

Sterke punten tijdens uw reis

Over het algemeen goede hotels , goeden maaltijden , tijdens de reis goeden en leuke info van de chauffeur en de eigen in breng van de chauffeur.

Blijven werken aan nog meer klantvriendelijkheid en je nog meer onderscheiden in jullie doelgroep ,de vijftig plussers.

Zendman

Praag - juni 2017. Mooie stad, goede reis, redelijke gids. Door de samenstelling van de groep en de afwezigheid van de chauffeur tijdens het gidsen kregen enkele dames uit de groep de gelegenheid... Praag - juni 2017. Mooie stad, goede reis, redelijke gids. Door de samenstelling van de groep en de afwezigheid van de chauffeur tijdens het gidsen kregen enkele dames uit de groep de gelegenheid hun stempel op de dagen te drukken. Hoewel deze reis minder geschikt was voor mensen afhankelijk van hulpmiddelen bij het voortbewegen waren er toch mensen mee. Dit moet aangegeven zijn geweest bij BAK reizen. Je voegt uiteindelijk niet zomaar een booster toe aan alle koffers. Wij hebben vergelijkbare reizen met andere organisaties gemaakt welke op dat vlak beter georganiseerd waren. Of we dan ook nogmaals voor BAK zouden kiezen is nog zeer de vraag.

Chauffeur en de bus

Beter de samenstelling van de groep in de gaten houden en bekijken of het verzoek om hulpmiddelen mee te mogen nemen wel reeel is bij de betreffende reis.
Ik ben alle dagen bezig geweest de...
Ik ben alle dagen bezig geweest de booster van trappen af te helpen en daarvoor was ik zelf niet op vakantie. De continue aanwezigheid van de chauffeur bij deze reis (dus bus parkeren en mee met de groep) had een heel andere ervaring gegeven.

Goede verzorging en prima reisleiding (chauffeur)

leuk programma

Er waren wat klachten bij eten

Willem en Agnes Kleijn zaandam

Prima rei voor herhaling vatbaar.

Sterke punten tijdens uw reis

De chauffeur deed er alles aan om de reis tot een feest te maken, en er meer van te maken dan in de gids vermeld staat.

geen.

D.C.Bakker

Heel goed

Sterke punten tijdens uw reis

Goede chauffeur.Goede gidsen en goede hotels.

Neen

Goede chauffeur/reisleider. Goed hotel.

Sterke punten tijdens uw reis

Prima verzorgd, goed contact met chauffeur.

Meer uitleg door de chauffeur/reisleider. Meer tijd om b.v. museum/kathedraal te bezoeken.

Mevr. M.Kok

Uitstekend bevallen.

Goede Hotels Goede chauffeurs,

Nee

Christel De Leeuw

Ideaal en het gemak om heerlijk thuis op en af gezet te worden. En dan gelijk door naar de bestemming of overnachting. En zo gezellig het afscheid diner. En altijd... Ideaal en het gemak om heerlijk thuis op en af gezet te worden. En dan gelijk door naar de bestemming of overnachting. En zo gezellig het afscheid diner. En altijd heerlijk , een grote pluim voor het varnebroek, en personeel van bakreizen.

Sterke punten tijdens uw reis

Als er iets was kan je altijd terecht bij de chauffeurs . Mijn vriendin was ziek geworden en moest naar het ziekenhuis, hij heeft haar begeleid. Zeer accuraat optreden van... Als er iets was kan je altijd terecht bij de chauffeurs . Mijn vriendin was ziek geworden en moest naar het ziekenhuis, hij heeft haar begeleid. Zeer accuraat optreden van hem. Alles is goed afgelopen.

3 reizen mee gemaakt, goed georganiseerd, goede hotels

niet echt