polderfresh

Top, snel en goed

renault

geen idee

De lange

Goede service en een duidelijk verhaal

Iris Nieuwenhuis

Super goed

Peugeot

5008

A. Verheij

Prima aankoopadvies en mooie occasion gekocht

Mitsubishi

Outlander PHEV

Walter Hardeman

Geweldig geholpen

Fiat

Doblo

Klussenbedrijf Konings

Auto gezien op de site van dit bedrijf.telefonisch afspraak gemaakt om te komen kijken.alles al geregeld qua financieen met mijn boekhouder.de dag voor de afspraak word ik zonder blikken of blozen... Auto gezien op de site van dit bedrijf.telefonisch afspraak gemaakt om te komen kijken.alles al geregeld qua financieen met mijn boekhouder.de dag voor de afspraak word ik zonder blikken of blozen gebeld door dit bedrijf en werd mij medegedeeld dat de auto al verkocht is.dus wil je hier een auto kopen bij dit bedrijf moet je dat meteen doen want vasthouden doen ze niet ook al heb je een afspraak met ze.de auto word gewoon verkocht aan andere!!

Opel

Vivaro

Jaap Schonewille

Ik heb bij auto Siero mijn BMW ingeruild en een Mercedes 350e aangeschaft, vanaf het eerste contact een zeer goede ervaring. Telefonisch snel en vriendelijk te woord gestaan en bij het bedrijf zelf... Ik heb bij auto Siero mijn BMW ingeruild en een Mercedes 350e aangeschaft, vanaf het eerste contact een zeer goede ervaring. Telefonisch snel en vriendelijk te woord gestaan en bij het bedrijf zelf net zo. De auto die ik had gekocht gaf een kleine storing na een week, wederom supersnel, vriendelijk en deskundig geholpen. Ik zou mijn volgende auto hier ook zonder twijfel kopen.

Mercedes

C350e

Chantal

Erg fijn geholpen, persoonlijk en erg meedenkend. Ook het onderhoud is altijd goed geregeld!

Jacqueline Vos

Super vriendelijk geholpen !

Renault

Twingo