Sander

Al jaren klant hier, zij verzorgen ook het onderhoud, met altijd gratis vervangend vervoer.

BMW

330E

Pim

Geweldig bedrijf, vanaf het eerste moment wekte ze veel vertrouwen en hielpen zij mij om een prachtige auto uit te kiezen. Uiteindelijk is dit de Volkswagen Passat GTE geworden. Ik zal hier zeker... Geweldig bedrijf, vanaf het eerste moment wekte ze veel vertrouwen en hielpen zij mij om een prachtige auto uit te kiezen. Uiteindelijk is dit de Volkswagen Passat GTE geworden. Ik zal hier zeker nog eens een auto kopen!

Passat

Aliene van der Velden

We hebben jaren een leaseauto gehad tot een paar maanden geleden. We moesten ons gaan oriënteren op het kopen van een auto. Geen makkelijke keuze. Gelukkig kwamen we al gauw in contact met Auto... We hebben jaren een leaseauto gehad tot een paar maanden geleden. We moesten ons gaan oriënteren op het kopen van een auto. Geen makkelijke keuze. Gelukkig kwamen we al gauw in contact met Auto Siero.
In het koopproces zijn we vooraf deskundig en enthousiast begeleid. Er werd geluisterd naar ons verhaal. Ook onze vragen en wensen werden serieus genomen. Het bekijken van de filmpjes werd een aangename onderdeel van onze dag omdat we erg nieuwsgierig werden of onze auto er tussen zat. Toen we de Volkswagen Passat GTE zagen waren we direct verliefd. Manlief vanwege de vele mogelijkheden en de snelle looks. Ik omdat het een gedegen merk is, er voldoende ruimte is op de achterbank en in de achterbak. De mogelijkheid voor een afneembare trekhaak tegen een aantrekkelijke en verhapbare deal was extra reden om tot verkoop over te gaan.
De aflevering aan huis door een van de enthousiaste en deskundige medewerker van Auto Siero gaf een persoonlijk tintje aan een zakelijke transactie.
We krijgen veel enthousiaste reacties op onze auto en kunnen dan ook met trots melden dat het gekocht is bij Auto Siero, waar service en vakmanschap en humor kernwoorden van het bedrijf zijn!

Passat GTE

Loonbedrijf ten Hoven

Prima uitstekend geholpen

Peugeot

Partner

Hielckert

Door de enorme groei binnen onze organisatie hebben wij een spoed zoekopdracht gegeven aan AutoSiero. De zelfde dag werd er nog contact op genomen door Roy Siero met een potentiële kandidaat. Na... Door de enorme groei binnen onze organisatie hebben wij een spoed zoekopdracht gegeven aan AutoSiero. De zelfde dag werd er nog contact op genomen door Roy Siero met een potentiële kandidaat. Na goedkeuring stond Frank Siero voor de deur met de sleutels van de nieuwe bestelwagen. Van A tot Z goed geregeld ! Zeker een aanrader.

Peugeot

Partner

Rick

Super goed en vriendelijk geholpen!

Ford

Focus

Peter

Uitstekend!

Mercedes

C Klasse

Sjors

Zeer goed en snel geholpen door Marcel. Top service, zowel tijdens als na de aankoop. Hier een zeer tevreden klant. Ook in de toekomst zal ik zeker hier weer terug komen.

Renault

Trafic

Jurian Meijntjes

Snel en meedenkend

Mercedes

A klasse

Thamar

Super service! Heel enthousiaste mensen wat een fijn gevoel geeft als je bijvoorbeeld een proefrit komt maken! Ik zou zo weer terug komen.

Up