Tonneke van Rixel-Eskens

Ik heb heel goede ervaringen met het bedrijf Auto Siero.
Vriendelijke, correcte houding, maar niet te formeel.
Goede, nette prijs voor mijn inruilauto en vriendelijke prijs voor de...
Ik heb heel goede ervaringen met het bedrijf Auto Siero.
Vriendelijke, correcte houding, maar niet te formeel.
Goede, nette prijs voor mijn inruilauto en vriendelijke prijs voor de Toyota. Mijn inruilauto werd niet afgekraakt.
Ik hoop lang met mijn Toyota te doen, maar als hij dan toch te oud zou zijn, dan kom ik graag terug bij Auto Siero.

Toyota

Yaris

Marc de Lange

Wát een geweldig bedrijf. Je wordt hartelijk ontvangen door een van de gebroeders Siero, Edwin of Marcel, je hebt nog niet plaats genomen aan de prachtige grote stamtafel of je hebt al een heerlijke... Wát een geweldig bedrijf. Je wordt hartelijk ontvangen door een van de gebroeders Siero, Edwin of Marcel, je hebt nog niet plaats genomen aan de prachtige grote stamtafel of je hebt al een heerlijke bak koffie voor je neus staan. Echt een fantastische firma met oog voor de klant, zo zie je er maar weinig! Ga zo door heren, jullie zijn toppers.

Volvo

V70

Ouwehand

Uitstekende ervaring

Mitsubishi

Outlander

mnensing@hotmail.com

Goed contact, duidelijke afspraken en komen deze ook na.

Mercedes

C 350e

M. Meijerink

Vriendelijk bedrijf. Kundige en behulpzame mensen. Vertrouwd gevoel en houden zich aan afspraken

Citroën

Grand Picasso

Prestige Koffie & Thee

Ik heb via Whatsapp contact gehad de Citroen Nemo. Dit contact verliep heel erg fijn. Nadat we e.e.a. doorgenomen hadden de deal gesloten. Op de dag van aflevering kreeg in een super leuk filmpje... Ik heb via Whatsapp contact gehad de Citroen Nemo. Dit contact verliep heel erg fijn. Nadat we e.e.a. doorgenomen hadden de deal gesloten. Op de dag van aflevering kreeg in een super leuk filmpje via sms waarin de verkoper mij de auto nog even liet zien en mij veel rijplezier wenste. Echt een heel leuk extraatje!!! Bij het ophalen bleek dat de auto volledig voldeed aan wat mij verteld was. Super fijn contact en het filmpje is echt TOP!!! Bedankt Roy en Frank!!!

Citroen

Nemo

marcel_vduuren@hotmail.com

Uitstekend geholpen door een bedrijf met kennis van zaken. fijn, snel en persoonlijk contact. Van verkoop tot aftersales zeer onderscheidend, een bedrijf waar met plezier gewerkt wordt. Ik kom hier... Uitstekend geholpen door een bedrijf met kennis van zaken. fijn, snel en persoonlijk contact. Van verkoop tot aftersales zeer onderscheidend, een bedrijf waar met plezier gewerkt wordt. Ik kom hier zeker weer!

Volvo

v60

J van Genk/OkidO

Snelle , correcte en nette afhandeling van de aankoop van de Outlander. Auto is 4 jaar oud, maar ziet eruit als nieuw. Netjes een 1/2 jaar BOVAG garantie gekregen. Financial lease ook supersnel... Snelle , correcte en nette afhandeling van de aankoop van de Outlander. Auto is 4 jaar oud, maar ziet eruit als nieuw. Netjes een 1/2 jaar BOVAG garantie gekregen. Financial lease ook supersnel geregeld . (Lease vanwege zakelijke aanschaf)

Mitsubishi

Outlander

W. Wijnberger

Keurig bedrijf met correcte medewerkers, mooie auto's, prima persoonlijke service.

Volkswagen

Passat

Rudi Warnders

Wederom meer dan geslaagd. Nadat ik hier in 2017 al eens een mooi uitgevoerde Renault Grand Scenic had gekocht, ben ik eind 2021 hier weer uitgekomen voor wederom een mooi uitgevoerde Peugeot 308.

Peugeot

308