Snelheid levering auto
Staat van aflevering
9.5/10
Houding verkoopadviseur

Edwin de Krieger

Via internet bij Van Mill terecht gekomen. Daar stond de occasion met alle wensen die wij hadden. Bij ons eerste bezoek aan Van Mill te Gorinchem hadden wij een goed gevoel. De verkoper Merali... Via internet bij Van Mill terecht gekomen. Daar stond de occasion met alle wensen die wij hadden. Bij ons eerste bezoek aan Van Mill te Gorinchem hadden wij een goed gevoel. De verkoper Merali aldaar was een echte gastheer en een voorbeeld voor zijn collega’s. Na de testrit was het duidelijk, een nieuwe auto dus voor ons ! Gevoel van vertrouwen en daar draait het om.

Breed aanbod van auto’s, hoog niveau gastheerschap, kennis van zaken.

HJ Donker

Zeer positieve ervaring,goed geholpen en zeer tevreden met onze (bijna) nieuwe auto!

Vriendelijk personeel

Na eerst een kleine aanvaring ivm de inruilprijs die niet voor onze drie deurs corsa zou gelden, werden we teruggebeld door de verkoper dat de inruilprijs ook voor onze auto gold. Dus tot koop... Na eerst een kleine aanvaring ivm de inruilprijs die niet voor onze drie deurs corsa zou gelden, werden we teruggebeld door de verkoper dat de inruilprijs ook voor onze auto gold. Dus tot koop overgegaan.

We hebben al diverse nieuwe corsa's bij van mill gekocht dus !!!!

Ingrid Stougie v.d. Graaf

Wij zijn goed bekend met het bedrijf en hebben weer een nieuwe auto aangeschaft. Prettige gesprek en snel en scherpe offerte. Snelle onderhandeling en de deal was snel gesloten.

Voorraad modellen met een scherpe prijs. Duidelijke offerte en snelle afwikkeling van offerte tot verkoop. Goede uitleg van alle functies in de nieuwe auto.
Heel leuk om na een paar dagen een...
Heel leuk om na een paar dagen een leuke attentie te ontvangen.

Fam van Santen

Inmiddels voor de 3de keer een auto aangeschaft bij van mill. Deze keer helaas ivm een ongeval vrij snel een andere hebben willen kopen. Hierbij weer fantastisch geholpen door Mehrali! Wederom weer... Inmiddels voor de 3de keer een auto aangeschaft bij van mill. Deze keer helaas ivm een ongeval vrij snel een andere hebben willen kopen. Hierbij weer fantastisch geholpen door Mehrali! Wederom weer bedankt! Hopelijk zien we elkaar voorlopig even niet meer ;-). Groetjes Danny & Chantal van Santen

fam. Berends

Sinds een aantal jaren rijden wij een Opel Corsa, gekocht bij Van Mill. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, vanwege de klantvriendelijkheid en de service.

Een passende aanbieding van een voorraad model met de meedte van de gewenste opties aanwezig. Flexibel meedenken.

Erg fijn geholpen. Men neemt tijd om alle vragen te beantwoorden en alles wordt volgens afspraak afgehandeld.

Historie bekend van auto
Duidelijke uitleg instrumenten van auto

Johan Heijkoop

Goede service, lekkere koffie. Afspraken worden nagekomen. Verkopers zijn goed op de hoogte van hun producten.

Dit is de tweede nieuwe Corsa van van Mill. Gesprekken met de verkoper (in dit geval Mehrali Coban) zijn uiterst effectief. Is duidelijk in wat wel en niet kan. Kom je met een kleinigheidje in de... Dit is de tweede nieuwe Corsa van van Mill. Gesprekken met de verkoper (in dit geval Mehrali Coban) zijn uiterst effectief. Is duidelijk in wat wel en niet kan. Kom je met een kleinigheidje in de garage word je snel geholpen.

John Sackers

Uitstekende service, zeer vriendelijke medewerkers

Peter Dekker

Goede ontvangst bij de eerste ontmoeting, netjes behandeld, voelde me echt klant. Kon merken dat de verkoper (Mitchel Meydam) genoot van het feit dat hij ons een mooie auto verkocht.

Snel geholpen, goeie informatie en ik voelde me serieus genomen