Snelheid levering auto

Denise

Hele prettige ervaring

Duidelijke communicatie, geen druk

Sigrid Meijer

Opel adam gekocht. Verkoper was erg vriendelijk en beloofde van alles.Helaas een aantal beloftes niet nagekomen. Na 4 maanden moest ik terug vanwege slecht werkende remmen. Deze klacht werd meteen... Opel adam gekocht. Verkoper was erg vriendelijk en beloofde van alles.Helaas een aantal beloftes niet nagekomen. Na 4 maanden moest ik terug vanwege slecht werkende remmen. Deze klacht werd meteen opgepakt. Ik kreeg een huurauto mee en binnen een dag kon ik mijn Adam alweer ophalen. Ook werd er beloofd dat de missende hoedenplank nog wordt geregeld. Top! Een slechte start maar nu tevreden.

Vriendelijk personeel
Neemt klachten serieus

Walgers

Gezellig en behulpzaam

goede informatie over de stappen bij het bestellen of aanschaffen van de auto.

B. Meijs

Tweede auto bij van Mill. Nu Tweedehands auto gekocht van bouwjaar 2018

Bekend en goed

Chris Osephius

Door een onfortuinlijk ongeval met mijn vorige auto was ik opzoek naar een vervang auto. Op de website van Van Mill vond ik een zeer groot assortiment aan tweedehands auto's. Hier tussen meerdere... Door een onfortuinlijk ongeval met mijn vorige auto was ik opzoek naar een vervang auto. Op de website van Van Mill vond ik een zeer groot assortiment aan tweedehands auto's. Hier tussen meerdere modellen en uitvoeringen die paste in mijn budget. Een initiële keuze gemaakt en spontaan binnen gelopen in de showroom en onmiddellijk netjes aangesproken door een van de verkoopadviseurs over mijn wensen. Samen de keuze geëvalueerd, alternatieve voorgesteld en uiteindelijk een keuze gemaakt. In de onderhandeling zijn we ook tot een tot een bevredigende deal gekomen. Na de deal werd er netjes en accuraat gereageerd op aanvullende vragen. De aflevering was snel en kwalitatief perfect. Alles bij elkaar zeer tevreden over de aankoop bij Van Mill.

Ruime voorraad aan tweedehands modellen. Plezierig ontvangst. Ervaren verkoopadviseur. Nette afhandeling.

Hannah Visser

Vriendelijk geholpen en voorzien van de juiste informatie.

Komt je tegemoet.
Houdt zich aan de afspraken.
Duidelijk en vriendelijk naar de klant.

Ton.vlieger

Positief

Iedereen klant vriendelijk.

V Mill alblassedam

Nieuwe opel Corsa gekocht

Goed geholpen

Bhagola

Ik heb een onderdeel bestelt volgende dag weer terug gebracht ongeopend wordt dan tegen mij gezegt door de magazijn medewerker dat ik niet mijn geld terug krijgt heb het onderdeel bij jullie gelaten... Ik heb een onderdeel bestelt volgende dag weer terug gebracht ongeopend wordt dan tegen mij gezegt door de magazijn medewerker dat ik niet mijn geld terug krijgt heb het onderdeel bij jullie gelaten met factuurbon en gezegt ik kan het onderdeel niet gebruiken en jullie mogen het geld hebben ik wordt daar rijker van

N.v.t

W.l. stoetzer

Al jaren verbonden met vanMill, Leerdam, Gorcum. Altijd goede service, behulpzaam en klantvriendelijk.

vanMill Sliedrecht, dhr vDomburg. Klantvriendelijk, komt direct terzake. Gevoel dat klant koning is. Goede inruil en mooie CrosslandX gekocht. Afhandeling prima!!