Snelheid levering auto
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

E.P.W.van Bezouwen

Zoals altijd prima.!!

Persoonlijk kontakt heel goed,goede info,prima service.!

HGJ Beket-Brouwer

Voor onderhoud ging onze OPEL altijd naar de Opel Centrale in Papendrecht. Wat een afgang, nu dit bedrijf is overgegaan naar Garage van Mill in Alblasserdam! Lakoniek hoort men de klacht aan, over... Voor onderhoud ging onze OPEL altijd naar de Opel Centrale in Papendrecht. Wat een afgang, nu dit bedrijf is overgegaan naar Garage van Mill in Alblasserdam! Lakoniek hoort men de klacht aan, over de niet nagekomen afspraak! Van een excuus heeft men nog nooit gehoord!! Even nog door de wasstraat, voordat hij na de 30.000 km beurt terugkomt, is er ook niet meer bij!
Wanneer de auto vele uren later alsnog wordt opgehaald, blijkt deze terecht te komen bij Garage Mulder in Alblasserdam!
Voor het onderhoud van onze auto gaan we voortaan naar een service gerichte goede werkplaats in Papendrecht!
HGJ. Beket-Brouwer

Na aankoop hoort ook het onderhoud service gericht te zijn!

P. de Jong

Wat is dit bedrijf achteruit gehold

Reactie Autobedrijf Van Mill:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze Feedback Company pagina. Wij betreuren te lezen dat u met ons een mindere ervaring heeft gehad. Wij kunnen alleen op geen enkele wijze herleiden waar deze ervaring op gebaseerd is. Verder herkennen wij ons ook niet in het beeld dat u schetst. Daarom zouden wij graag met u in contact komen om uw ervaring inhoudelijk met u te bespreken.
Kunt u uw contactgegevens met ons delen via info@vanmill.nl? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor uw reactie!
Team Van Mill

Privacy and Health

Service met een griffel

Service en oplossingsgericht

Fa. A.C. Valk & zn.

Ik heb ik mijn hele leven nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.
Ik heb ik mijn hele leven nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.
Alles wat er fout kon gaan ging fout. En nog steeds. Gelukkig is Wesley er maar de credits raken op. Nooit meer van Mill. Goede tekst voor op je bedrijfswagen. Ik zal het netjes houden maar oplichters (in de dikke van dale) een vermeld woord zou ik zeker in mijn mond nemen. Werkelijk waar wat een drama dit bedrijf

Hebben ze nog nooit van gehoord

GWB Tieleman

Vriendelijk ontvangst, goed en professioneel geholpen, zeker niet opdringerig. Gewoon netjes.

Niet opdringerig. Aardig en open.

J.C. Keesmaat

Wij zijn bijzonder goed geholpen door Jan Willem Oskam. Niet alleen nu maar ook al de jaren ervoor bij de Opel Centrale

Jan Willem neemt alle tijd voor je, geen vraag teveel.

L. van Dongen

Prettig in omgang, korte lijntjes in organisatie en duidelijke afspraken.

Prettig en duidelijk in omgang en afspraken worden nagekomen.

Jack de spreeuw

Vreselijk