Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Ilse van Wezel

Na een zoektocht op het internet, via Autotrack en Bovag, uiteindelijk bij van Mill geslaagd voor een Corsa occasion. En wat voor één. Geweldige service, zeer correct, verzorgd en ze nemen de tijd... Na een zoektocht op het internet, via Autotrack en Bovag, uiteindelijk bij van Mill geslaagd voor een Corsa occasion. En wat voor één. Geweldige service, zeer correct, verzorgd en ze nemen de tijd voor je. Allemaal prachtige auto's te bewonderen. Ik kon de Corsa met een week ophalen. Ik rijd er nu 3,5 week in, en hij is echt fantastisch!

Duidelijk, overzichtelijk!

Cock de Munck

Ik heb met autobedrijf van Mill te Dordrecht kennis gemaakt via een zeer duidelijke website.

Vriendelijke en behulpzame verkoper.

R.van Denzen

Op 24 december '20 wordt mijn Hyundai Kona Electric door Van Mill Dordrecht afgeleverd, het betreft een lease auto. De aflevering van behoorlijk belabberd, e.e.a. had met Corona te maken aldus de... Op 24 december '20 wordt mijn Hyundai Kona Electric door Van Mill Dordrecht afgeleverd, het betreft een lease auto. De aflevering van behoorlijk belabberd, e.e.a. had met Corona te maken aldus de man die hem afleverde. De auto had waarschijnlijk al enige tijd buiten gestaan want er zat mos op de rubbers van de portierramen, sorry maar door Corona kunnen we niet alles doen was het excuus. Binnen 20 minuten was hij klaar met zijn verhaal v.w.b. de belangrijkste zaken over elektrisch rijden en de rest kunt u in het boekje terugvinden. Begin april informeer ik naar mijn zomerbanden, het duurde meer dan 10 dagen eer mijn zomerbanden tevoorschijn kwamen en volgens van Mill mochten ze uitsluitend door een door hen toegewezen bedrijf geplaatst worden, wat niet waar is. Door tussenkomst van de Lease maatschappij heb ik ze in Rotterdam eronder laten zetten. Begin juni '21 sta ik in Limburg aan een laadpaal, helaas kwamen de stekkers niet meer los, van Mill gebeld, heeft u één momentje en na 20 minuten wachten werd de verbinding verbroken. Door de lease maatschappij werd er een monteur naar mij gestuurd en na ruim 2½ uur kon ik mijn weg vervolgen. van Mill had heel eenvoudig mij telefonisch kunnen uitleggen dat er onder de motorkap een knop zit waarmee je in noodgevallen altijd de stekker kan ontgrendelen. Ik maak vol goede moed een afspraak bij van Mill of zij dit voorval moesten onderzoeken, wanneer u dat wilt kunt u langskomen. Zo gezegd zo gedaan, na ruim 2 uur wachten kwam iemand mij vertellen dat de auto klaar was, op de vraag of het nu opgelost was en wat de oorzaak was kon hij niet echt een antwoord op geven. Zowel in week 24 als in week 25 blijft de stekker weer hangen, nogmaals een afspraak gemaakt, we komen op maandag 28 juni tussen 08.00u-10.00u uw auto kantoor ophalen, het is inmiddels 12.00u en ik heb nog niemand gehoord of gezien. Wat mij betreft verdient de service en de dienstverlening van van Mill Dordrecht een absolute NUL.
R.v.D.

Géén

B.N. Heim

Na een speurtocht op internet, uiteindelijk via gaspedaal.nl, bij Van Mill te Dodrecht uitgekomen bij het zoeken naar een tweedehands Opel Karl Rocks. Toevallig stond bij Van Mill een exemplaar met... Na een speurtocht op internet, uiteindelijk via gaspedaal.nl, bij Van Mill te Dodrecht uitgekomen bij het zoeken naar een tweedehands Opel Karl Rocks. Toevallig stond bij Van Mill een exemplaar met weinig kilometers op de teller voor een nette prijs. En ook toevallig in dezelfde kleur als onze inruilauto. Dat is nu juist een kleur die wij mooi vinden.
Van het eerste contact om een afspraak te maken tot aan de levering is vlot en adequaat gereageerd.
De onderhandeling bij inruil was even een dingetje, maar zijn er uiteindelijk toch uitgekomen.
Bij aflevering van onze Opel Karl Rocks stond deze in de showroom en was afgedekt door een Opel hoes die ikzelf mocht verwijderen.
Leuk gebaar trouwens van Mitchell Meijdam, onze verkoper.
Wij zijn erg blij met de nieuwe auto en met Mitchell als onze vraagbaak en adviseur.

Prettige samenwerking
Vlot en correct geholpen
Persoonlijke benadering
Flexibel
Klantvriendelijk
Klantgericht
Nette prijzen
Leuke attentie na aankoop auto

Gezinshuis de Knoest.

Prettige samenwerking waarbij problemen snel naar tevredenheid opgelost worden!

Ja, persoonlijke benadering, flexibel, klantgericht.

L. de Koningh

Prima geholpen door adviseur Cees Wisse. Hoewel wij in Etten-Leur wonen hebben wij naar aanleiding van aanbeveling voor van Mill gekozen. Tevens was de aankoopprijs van de nieuwe Corsa zeer... Prima geholpen door adviseur Cees Wisse. Hoewel wij in Etten-Leur wonen hebben wij naar aanleiding van aanbeveling voor van Mill gekozen. Tevens was de aankoopprijs van de nieuwe Corsa zeer interessant

Scherpe nieuwprijs

Bas Bordes

Uiterst netjes geholpen door Marc. Juiste voorlichting en hulp bij het hele aankoopproces. Hele nette auto voor een nette prijs. Ben heel tevreden met mijn aankoop van mijn occasion Ioniq bij H-point.

Doen wat ze zeggen

Van Opstal

Vriendelijk en bekwaam personeel.
Goede uitleg

Klantvriendelijkheid en kennis van zaken

R van Velzen

Onze ervaring met van Mill is prima hebben er inmiddels 4 auto's gekocht dus dat zegt genoeg

Snelheid van handelen

dhr. A. van Weelden