Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Frans Schrauwen

Zeer vriendelijk goede uitleg en mee denkend en een eerlijk advies en de tijd om te bekijken alle vragen goed beantwoord

Goed advies

Joost kalkhoven, Dizak Facility

Onlangs 2 Combo's gekocht bij van Mill in Dordrecht en een derde in bestelling. Waarom in Dordrecht? Voor mij de andere kant van het land. Verkoper begreep wat ik zocht en gaf mij het gevoel extra... Onlangs 2 Combo's gekocht bij van Mill in Dordrecht en een derde in bestelling. Waarom in Dordrecht? Voor mij de andere kant van het land. Verkoper begreep wat ik zocht en gaf mij het gevoel extra z'n best voor mij te doen. En dat gevoel heb ik nog steeds

Heel persoonlijk geholpen

verhoeven

Zeer prettig contact gehad en goede service

Zeer prettig contact

Ad van der Aa, De Jong Groenbeheer BV

Prettige samenwerking

Deskundig advies

Wendie

Wij hebben een positieve ervaring met autobedrijf Van Mill. Van het eerste contact om een afspraak te maken tot aan aflevering is er snel en adequaat gereageerd. We hebben voornamelijk contact met... Wij hebben een positieve ervaring met autobedrijf Van Mill. Van het eerste contact om een afspraak te maken tot aan aflevering is er snel en adequaat gereageerd. We hebben voornamelijk contact met Michael gehad. Prettige, persoonlijke benadering en afspraken worden nagekomen. We zijn zeer tevreden en rijden met plezier bij onze nieuwe auto! We kenden autobedrijf van Mill niet maar bevelen het vanaf nu zeker aan

Foto's van occasion klopten met werkelijkheid, snel en zorgvuldig handelen

A Groenemeijer

Het is een goede garage en service

ik werd goed geholpen door michael gruijl

m.v.gils

Ik dacht prettig. maar is de 1e en tevens laatste keer.wij houden er niet van onjuiste informatie te krijgen. en dat er gevraagd wordt geef s.v.p. een goede riview

dat er gezegd wordt tegen de klant het niet netjes te vinden om met review te dreigen

margareth

Kort maar krachtig

n.v.t

MARGARETH /MARK /Iris

Wij zijn heel tevreden, een hele goede en vlotte services.

dat ze veel voor de klanten willen betekenen.

Richard van Dieken

Prima autobedrijf. Voor de 2e keer nieuwe auto gekocht in Gorinchem. We komen vanuit Alkmaar, omdat Van Mill mooie aanbiedingen heeft.

Duidelijke website.