Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Fred Herber

Op zoek naar goede occasion, Opel Mokka, zijn wij terecht gekomen bij Van Mill in Gorinchem. Hier een zeer vriendelijke en goede ontvangst door een verkoper die alle tijd en informatie gaf. Door... Op zoek naar goede occasion, Opel Mokka, zijn wij terecht gekomen bij Van Mill in Gorinchem. Hier een zeer vriendelijke en goede ontvangst door een verkoper die alle tijd en informatie gaf. Door deze deskundigheid zijn wij geslaagd in de aankoop van de door ons gezochte Mokka.

goede informatie en prima aflevering

HJ Gemmink

Ik ben heel vriendelijk geholpen

Ik heb een goede korting gekregen en een redelijke prijs voor mijn oude auto

Ton Van De Louw

In augustus een Opel Grandland hybride gekocht bij van Mill. Wij zijn op een vriendelijke manier door de heer Coban geholpen . Goede deal kunnen maken . Zou het zo weer over doen .

Goede prijs voor nieuwe auto en inruil.

Henk

Aankoop nieuwe Corsa gedaan. De verkoper, Mehrali Coban, is een uitzondering op de regel, geen gepush, alle tijd en uiteindelijk een deal waar je allebei tevreden mee bent.

Ongedwongen huiselijke sfeer

Niels

Oplichters, mijn auto gekeurd en was afgekeurd op verschillende punten. Opnieuw laten keuren bij een onafhankelijk APK station en gelijk goedgekeurd. De punten die zij hadden opgegeven was helemaal... Oplichters, mijn auto gekeurd en was afgekeurd op verschillende punten. Opnieuw laten keuren bij een onafhankelijk APK station en gelijk goedgekeurd. De punten die zij hadden opgegeven was helemaal niets mis mee.

Jan uit Roermond

In juni heb ik mij georiënteerd voor een Astra Sports Tourer met weinig kilometers op de teller en van februari 2020. Dhr. Marc Ouwehand heeft mij een nette inruilprijs voor mijn Crossland X... In juni heb ik mij georiënteerd voor een Astra Sports Tourer met weinig kilometers op de teller en van februari 2020. Dhr. Marc Ouwehand heeft mij een nette inruilprijs voor mijn Crossland X voorgesteld. Na enig overleg ben ik tot de aankoop overgegaan. Sinds 23 juli heb ik er al tot volle tevredenheid ± 7000 km mee gereden. Werkelijk een plaatje van een auto waarmee ik weer een plezierige toekomst tegemoet ga!

Hier nemen de verkopers nog de tijd voor hun klanten. Hier kunnen veel autobedrijven een voorbeeld aan nemen!

Patrick Maurer

Zeer goed geholpen en geïnformeerd door de heer Ouwehand. Zeer tevreden over mijn aankoop, de auto is keurig afgeleverd en ik rijd er nu enkele weken in met een grote glimlach.

Uitleg betreft documentatie, verzekeringen, RDW etc. wat erbij komt kijken bij aankoop van een auto.

Koen

Ronduit slecht. Waardeloze service, iedere keer weer!

Nog niet ontdekt

Piet Poortvliet

Na een goede proefrit, heb ik besloten de Crossland X(een occasion) te kopen. Van begin tot aan de koop alles goed geregeld en netjes afgehandeld. Goede informatie gegeven.
Personeel is beleefd...
Personeel is beleefd en kundig.
Kortom: ik heb er alleen maar een positief gevoel aan over gehouden.

Informatie, duidelijkheid

Melanie

Fijn bedrijf, kennis van zaken en nemen de tijd voor hun klanten!

Nemen echt de tijd, luisteren naar de wensen en voorzien de klanten van de juiste informatie.