Snelheid levering auto

V Mill alblassedam

Nieuwe opel Corsa gekocht

Goed geholpen

Bhagola

Ik heb een onderdeel bestelt volgende dag weer terug gebracht ongeopend wordt dan tegen mij gezegt door de magazijn medewerker dat ik niet mijn geld terug krijgt heb het onderdeel bij jullie gelaten... Ik heb een onderdeel bestelt volgende dag weer terug gebracht ongeopend wordt dan tegen mij gezegt door de magazijn medewerker dat ik niet mijn geld terug krijgt heb het onderdeel bij jullie gelaten met factuurbon en gezegt ik kan het onderdeel niet gebruiken en jullie mogen het geld hebben ik wordt daar rijker van

N.v.t

W.l. stoetzer

Al jaren verbonden met vanMill, Leerdam, Gorcum. Altijd goede service, behulpzaam en klantvriendelijk.

vanMill Sliedrecht, dhr vDomburg. Klantvriendelijk, komt direct terzake. Gevoel dat klant koning is. Goede inruil en mooie CrosslandX gekocht. Afhandeling prima!!

M. Broos

Goede service

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

H.J. Herben

Verkoop prima, tot er na de koop problemen zijn. Directeur R. Kennedie hult zich in stilzwijgen.

Mooie showroom.

Lankhuijzen

Goede ontvangst door andre van domburg vriendelijk personeel

Vriendelijk ontvangen

va Mill Dordrecht

Fijn gesprek met de verkoper. Duidelijke uitleg, denkt met je mee naar wat voor auto voor mij geschikt zal zijn.

Neemt uitgebreid de tijd voor je en er was ook een proefrit gelijk mogelijk.

Aad van der Torre

Uitstekend bedrijf

Aandacht, product kennis en het gevoel dat je als klant welkom bent

Brugman

Uitstekende service,personeel heel vriendelijk en kundig(Mahari deed zijn werk uitstekend)

Nee