Snelheid levering auto
Houding verkoopadviseur

Hans

Afspraken nakomen duidelijke uitleg

Bruin

Super slecht. Afdeling verkoop. Houdt essentiële info over de auto bewust achter. Daardoor een behoorlijke financiële domper gekregen. Zo jammer van zo'n groot bedrijf. Let goed op en vraag goed... Super slecht. Afdeling verkoop. Houdt essentiële info over de auto bewust achter. Daardoor een behoorlijke financiële domper gekregen. Zo jammer van zo'n groot bedrijf. Let goed op en vraag goed uit over je aanschaf. Service is niet best...en zeker niet klantvriendelijk!

Dames aan de balie en telefoon

André van der Willigen

Geven bij beurten uitgebreid toelichting op de werkzaamheden.

doen wat er beloofd wordt

John Reijntjes

Minder goede ervaring uiteindelijk wel opgelost

oplossingsgerichtheid van managers

Hr. van den Ende

Erg klantvriendelijk en behulpzaam

Bij onderhoudsbeurt word je auto netjes gewassen

Krijgsman, A.C.

Ik heb de laatste weken heel veel startproblemen gehad met mijn Opel Meriva die niets met het koude weer van doen heeft maar met de elektronica .
Op mij display kwam de melding dat het een anti...
Op mij display kwam de melding dat het een anti diefstal blokkade betrof en de auto daardoor niet meer startte.
Nu iedere keer langs de weg te hebben gestaan met de ANWB ben je het wel even zat… dus gaan Googlen…Tot mijn verbazing was dit een bekend verhaal.
Het betrof een BCM module die moest worden vervangen c.q. worden gerepareerd, maar dat was niet zo eenvoudig volgens de dealer want het onderdeel was bijna niet te krijgen en bij reparatie was ik mijn auto 2 à 3 weken kwijt. Kosten c.a. !000,00 repartie.
Na bijna 20 nieuwe Opels te hebben gereden was er geen ruimte in een tegemoetkoming voor tijdelijke vervanging werd laconiek verteld maar te gaan huren. Ik ben/was Opel klant sinds 1978
Sinds van Mill de scepter heeft overgenomen ben ik niet meer zo positief ingesteld...ik voel me niet meer serieus genomen.
Inmiddels heb ik mijn auto elders laten repareren (kon ik op wachten) € 259,50 ex btw
Waarom komt Opel Nederland niet met een oplossing als dit een bekend verschijnsel is bij dit type auto ?

Beste heer Krijgsman,
Beste heer Krijgsman,
Wat vervelend om te horen dat u met onze vestiging in Sliedrecht een mindere ervaring heeft gehad. Wij hebben inmiddels contact gehad met onze collega’s (die ook al werkzaam waren bij uw vorige Opel-dealer) en hebben begrepen dat het probleem met uw auto bij ons bekend is. Zij hebben u diverse opties aangeboden, maar u had ondanks dat toch de keuze gemaakt om de auto elders te laten repareren.
Wij hopen u in de toekomst nog van dienst te kunnen zijn.

Swinkels

Opgelicht met occasion, zelfs Opel Nederland wordt belogen.

Zeer klantvriendelijk bij het aankopen van een occasion

Beste heer Swinkels,
Beste heer Swinkels,
Wat vervelend om te horen dat u met onze vestiging in Gorinchem een mindere ervaring heeft gehad. Wij hebben inmiddels contact gehad met de desbetreffende vestiging en hebben begrepen dat zij samen met u naar een passende oplossing hebben gezocht. Wij hebben hierin ook bepaalde kosten op onze rekening genomen om u tegemoet te komen.
Wij hopen dat wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn.

AENC

Slechte ervaring bij Van Mill. Dat ik 2 maanden moet wachten op een afspraak voor een beurt is begrijpelijk. Maar vervolgens niet werken volgens afspraak, afschuiven van verantwoordelijkheid en... Slechte ervaring bij Van Mill. Dat ik 2 maanden moet wachten op een afspraak voor een beurt is begrijpelijk. Maar vervolgens niet werken volgens afspraak, afschuiven van verantwoordelijkheid en extra kosten berekenen. Schandalig!

N.v.t.

Beste heer Schalk,
Beste heer Schalk,
Wat vervelend om te horen dat u met onze vestiging in Alblasserdam een mindere ervaring heeft gehad. Wij hebben inmiddels contact gehad met de desbetreffende vestiging en hebben begrepen dat er sprake was van een misverstand met de leasemaatschappij. Onze servicemanager heeft u meermaals proberen te bereiken, maar helaas zonder gehoor.
Wij hopen dat wij u nog van dienst kunnen zijn.

van Pelt

Fijn geholpen door verkoper. Deze werkte alles correct af. Goede duidelijke info. Kortom prima geholpen.

Snelle afhandeling !, eerlijke duidelijke info.

E.P.W.van Bezouwen

Zoals altijd prima.!!

Persoonlijk kontakt heel goed,goede info,prima service.!