Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
9.5/10
Houding verkoopadviseur

Professioneel, open en behulpzaam. Uitstekend voorzien van advies en heel blij met onze aankoop.

Open en eerlijk, geen verkooppraatjes maar juiste informatie. Hulp bij keuzes rondom de aanschaf van de auto (verzekering, onderhoud).

Vosbergen

Kan niet anders zeggen dan uitstekend. Het was voor mij de eerste keer dat ik van Mill leerde kennen

afspraak is afspraak

Frans & Marion de Jong

Bij het kopen van onze Grandland X heeft Wesley ons super goed geholpen. Fijne ervaring bij van Mill Dordrecht. Zeker een aanrader!

Alles duidelijk aangegeven

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Afspraak is Afspraak !!!

C. Starink

Wij hebben inmiddels al 50 jaar ervaring met Autobedrijf Van Mill te Gorinchem. Deze periode is lang genoeg om een juist beeld van dit bedrijf te kunnen schetsen.

Het personeel heeft in al die jaren tot nu toe steeds blijk gegeven van grote deskundigheid en de hoge eisen die aan het merk Opel gesteld
worden goed weten te volgen.

Caring Fieldmarketing

Slechte ervaring

N.v.t.

Joop van Wijngaarden

Prima service en goede medewerkers servicebalie en garage, oplossingsgericht, hele prettige ervaringen met sales-afdeling (Gorinchem)

erg tevreden over contacten en meedenken

Buitengewoon positieve ervaring bij de aanschaf van mijn nieuwe Opel Corsa. Begeleiding zonder enig minpunt !

Voorlichting, technische uitleg, financiering, verzekering, op kenteken zetten, telefonisch contact, alles klopte perfect.

B. van Steenbergen

Heel fijne en goede ervaring. Heel prettig

Gewoon. Geen smoesjes. Duidelijk.

P. Blom-Verboom

De vorige auto ook bij van Mill, Dordrecht gekocht. Via diverse websites gezocht naar een opel Grandland X. Zo kwamen we bij onze huidige auto.

Persoonlijke aandacht en goede communicatie. Goede uitleg dat de auto al onder kenteken stond en daardoor in november kon worden afgeleverd