Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Swinkels

Opgelicht met occasion, zelfs Opel Nederland wordt belogen.

Zeer klantvriendelijk bij het aankopen van een occasion

Beste heer Swinkels,
Beste heer Swinkels,
Wat vervelend om te horen dat u met onze vestiging in Gorinchem een mindere ervaring heeft gehad. Wij hebben inmiddels contact gehad met de desbetreffende vestiging en hebben begrepen dat zij samen met u naar een passende oplossing hebben gezocht. Wij hebben hierin ook bepaalde kosten op onze rekening genomen om u tegemoet te komen.
Wij hopen dat wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn.
Groet, Team Van Mill

AENC

Slechte ervaring bij Van Mill. Dat ik 2 maanden moet wachten op een afspraak voor een beurt is begrijpelijk. Maar vervolgens niet werken volgens afspraak, afschuiven van verantwoordelijkheid en... Slechte ervaring bij Van Mill. Dat ik 2 maanden moet wachten op een afspraak voor een beurt is begrijpelijk. Maar vervolgens niet werken volgens afspraak, afschuiven van verantwoordelijkheid en extra kosten berekenen. Schandalig!

N.v.t.

Beste heer Schalk,
Beste heer Schalk,
Wat vervelend om te horen dat u met onze vestiging in Alblasserdam een mindere ervaring heeft gehad. Wij hebben inmiddels contact gehad met de desbetreffende vestiging en hebben begrepen dat er sprake was van een misverstand met de leasemaatschappij. Onze servicemanager heeft u meermaals proberen te bereiken, maar helaas zonder gehoor.
Wij hopen dat wij u nog van dienst kunnen zijn.
Groet, Team Van Mill

van Pelt

Fijn geholpen door verkoper. Deze werkte alles correct af. Goede duidelijke info. Kortom prima geholpen.

Snelle afhandeling !, eerlijke duidelijke info.

E.P.W.van Bezouwen

Zoals altijd prima.!!

Persoonlijk kontakt heel goed,goede info,prima service.!

HGJ Beket-Brouwer

Voor onderhoud ging onze OPEL altijd naar de Opel Centrale in Papendrecht. Wat een afgang, nu dit bedrijf is overgegaan naar Garage van Mill in Alblasserdam! Lakoniek hoort men de klacht aan, over... Voor onderhoud ging onze OPEL altijd naar de Opel Centrale in Papendrecht. Wat een afgang, nu dit bedrijf is overgegaan naar Garage van Mill in Alblasserdam! Lakoniek hoort men de klacht aan, over de niet nagekomen afspraak! Van een excuus heeft men nog nooit gehoord!! Even nog door de wasstraat, voordat hij na de 30.000 km beurt terugkomt, is er ook niet meer bij!
Wanneer de auto vele uren later alsnog wordt opgehaald, blijkt deze terecht te komen bij Garage Mulder in Alblasserdam!
Voor het onderhoud van onze auto gaan we voortaan naar een service gerichte goede werkplaats in Papendrecht!
HGJ. Beket-Brouwer

Na aankoop hoort ook het onderhoud service gericht te zijn!

P. de Jong

Wat is dit bedrijf achteruit gehold

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze Feedback Company pagina. Wij betreuren te lezen dat u met ons een mindere ervaring heeft gehad. Wij kunnen alleen op geen enkele wijze herleiden waar deze ervaring op gebaseerd is. Verder herkennen wij ons ook niet in het beeld dat u schetst. Daarom zouden wij graag met u in contact komen om uw ervaring inhoudelijk met u te bespreken.
Kunt u uw contactgegevens met ons delen via info@vanmill.nl? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor uw reactie!
Team Van Mill

Privacy and Health

Service met een griffel

Service en oplossingsgericht

Fa. A.C. Valk & zn.

Ik heb ik mijn hele leven nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.
Ik heb ik mijn hele leven nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.
Alles wat er fout kon gaan ging fout. En nog steeds. Gelukkig is Wesley er maar de credits raken op. Nooit meer van Mill. Goede tekst voor op je bedrijfswagen. Ik zal het netjes houden maar oplichters (in de dikke van dale) een vermeld woord zou ik zeker in mijn mond nemen. Werkelijk waar wat een drama dit bedrijf

Hebben ze nog nooit van gehoord

GWB Tieleman

Vriendelijk ontvangst, goed en professioneel geholpen, zeker niet opdringerig. Gewoon netjes.

Niet opdringerig. Aardig en open.

J.C. Keesmaat

Wij zijn bijzonder goed geholpen door Jan Willem Oskam. Niet alleen nu maar ook al de jaren ervoor bij de Opel Centrale

Jan Willem neemt alle tijd voor je, geen vraag teveel.