Snelheid levering auto
Staat van aflevering
9.5/10
Houding verkoopadviseur

A. de Haas

Vriendelijk personeel, alles duidelijk uitgelegd.
Helaas was de auto niet gepoetst waardoor ik een extra dag moet inplannen om de auto toebrengen en ophalen. Jammer.

Redelijke prijzen.

Martin Giacomelli

So far completely satisfied!

Excellent service during purchase

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over opties auto en niet opdringerig

Snel duidelijkheid over de prijs

Doomernik

Vriendelijk geholpen, mooie prijzen en eerlijke verkopers.

Zie vorig punt.

Martin Dullaart

De communicatie ging vanaf het begin slecht, mede door een verkeerd email adres kwamen belangrijke berichten niet aan. Op de site van de inruildagen van opel stond duidelijk de waarde van de in te... De communicatie ging vanaf het begin slecht, mede door een verkeerd email adres kwamen belangrijke berichten niet aan. Op de site van de inruildagen van opel stond duidelijk de waarde van de in te ruilen auto. Echter vond de verkoper dat dat te veel was en paste de offerte zodanig aan ,dat het inruilbedrag zo'n 1000 euro minder werd. Er werd zo met bedragen gegoogeld , dat wij uiteindelijk de extra 250 euro accessoires zijn misgelopen. Ook werden wij onder druk gezet om de nieuwe auto sneller af te nemen dan was afgesproken.

Karel

Goede en eerlijke voorlichting, uitstekende uitleg, goede service.

Professionele benadering, afspraken worden nagekomen.

Van Mill Dordrecht is een uitstekende Opel-dealer. Het feit dat ik hier voor de tweede keer een nieuwe auto aanschaf zegt genoeg lijkt me!

Zeer goede en correcte service

Remco

Prima autobedrijf dat ook echt meedenkt en meekijkt vanuit de wens van de klant. Zeer klant- en oplossinggericht.

Klant en oplossinggericht

De Weerd

Dit was mijn eerste keer zaken te doen met van Mill en dit is mij prima bevallen

Snel handelen

We zijn zeer leuk en professioneel te woord gestaan door één van de verkopers van Van Mill.

Duidelijke afspraken gemaakt die ook nagekomen zijn.