Snelheid levering auto
Staat van aflevering
9.5/10
Houding verkoopadviseur

Mevrouw Verwaal

Mooie vestiging in Gorinchem. Goed geholpen, service gerichte verkoper. Verstand van zaken, goed geïnformeerd en geadviseerd.

Goed geïnformeerd en geadviseerd. Professionele verkoopmedewerker met verstand van zaken. Leuk dat er een videobericht werd verstuurd van de auto één dag voordat wij de auto gingen ophalen. Dit wekt zeker enthousiasme op. Ook goede after sales. Na 1,5 week werden wij gebeld met de vraag hoe de auto bevalt en of wij nog vragen hadden.

Scharrenburg-van Berkel

Toen ik belde om een afspraak te maken voor een proefrit met de auto van onze keus, bleek er al interesse door andere gegadigden.
Verkoper Mitchell Meijdam sprak met mij af om mij te contacten...

Wij voelden ons erg welkom, er werd echt de tijd genomen, als tot in detail uitgelegd.

Helene van der Horn

Ik ben zeer tevreden over de professionele aanpak bij de aanschaf en afhandeling van de aankoop van mijn Opel Adam. Ik heb diverse keren telefonisch contact gehad en werd telkens deskundig en...

De verkoper deed zijn best om een zo hoog mogelijke inruilprijs voor mijn auto te krijgen tevens behield ik de mogelijkheid om die zelf te verkopen. Ook heeft hij ons een duidelijk beeld gegeven van mogelijke financiering en verzekering via van Mill. Er was absoluut geen sprake van agressieve verkoop. En verkoper nam voldoende tijd.

Ad van der Pluijm

Uitstekend

Klantvriendelijk, deskundig, begripvol

Dhr Visser

Prettige geholpen en goeie service

Niet opdringerig, maar rustig en in een goede sfeer geholpen

Hans van Putten

Mooie showroom.
Op een leuke en gezellige wijze geholpen.

Klantvriendelijk.

Leonora Veth

Vriendelijke mensen

Alles goed uitgelegd

P.W.P. de Veth

In 2014 jong gebruikte Opel Astra gekocht en in september 2018 een nieuwe.

Verkoper heeft ons uitstekend en professioneel geholpen met de aanschaf van de nieuwe auto.

Prettig en klantvriendelijk nemen alle tijd voor je

komen de afspraken na

Prettige en klantvriendelijke ontvangst/behandeling