Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Wesley Velthuis

Werden serieus genomen en heel fijn geholpen

Goede service, vriendelijk personeel

Tjeerd

Bij Autobedrijf Van Mill in Dordrecht heb ik in september 2020 een Opel Astra Sports Tourer gekocht (occasion). Ik ben daarbij vriendelijk, snel en professioneel geholpen.

Vriendelijk, snel en professioneel

R.Piket

Van mill gorinchem

Vriendelijke verkoper

W. H. Milius

Zeer goed

Afspraken nakomen

t van gorkom

We zijn heel goed geholpen door cees wisse heel goede uitleg en super behulpzaam

ja

H. van Kapel

Geholpen door Michael de Gruijl. Vanaf begin toen ik kwam gelijk duidelijkheid, geen poespas. Aangezien ik daar van houd ben ik verder gegaan en heb uiteindelijk een auto gekocht. dank

goed service en uitleg

jimmy

Prettig, fijn gesprek , hulpvaardige medewerker.
We zij tevreden , blij met de keuze,mooie auto !
bedankt van Mill, bedankt Mehrali.
mooie auto !

zie boven

Louise

Augustus 2020
Augustus 2020
We waren al enige tijd op zoek naar een Opel Astra Station en het liefst een automaat mét comfort stoelen. We zagen de advertentie van een Astra die aan onze wensen voldeed via Gaspedaal.nl en kwamen bij Van Mill terecht. Afspraak gemaakt voor een proefrit en uiteindelijk de auto gekocht voor een hele nette prijs met een jaar garantie.

Het contact met de verkoper hebben we als prettig ervaren en we werden goed geïnformeerd. Ook de aflevering keurig verlopen. Hartstikke leuk dat we ook een week na levering onverwachts nog een fraaie attentie toegestuurd hebben gekregen.

Zie beschrijving bij: ervaring met dit bedrijf.

Wiebe van de Vreede

Een professionele vriendelijke medewerker wesley die met ons mee dacht ( hij heeft het trouwens wel gered,want net daarvoor werden we aangesproken door een andere medewerker, zeer ongeïnteresseerd... Een professionele vriendelijke medewerker wesley die met ons mee dacht ( hij heeft het trouwens wel gered,want net daarvoor werden we aangesproken door een andere medewerker, zeer ongeïnteresseerd en ongemotiveerd en klant onvriendelijk)
Maar Wesley heeft laten zien dat jullie idd een zeer klantvriendelijk bedrijf zijn. Hij heeft ons heel het proces geholpen en bijgestaan

Echt oprecht bedankt.

duidelijk en overzichtelijk

j. E.J. van der Stap

Prima begeleiding door kees Wisse.

goede informatie