Snelheid levering auto
Staat van aflevering
9.5/10
Houding verkoopadviseur

A W Buijs

Goeden ontvangst en een prima sfeer

Goeden uitleg van de modellen !!

Nico van Ginkel

Van begin tot het eind helemaal goed. Goede ontvangst, aandacht, snelheid, informatie alles prima.

Gewoon erg goed zoals het hoort maar tegenwoordig is dat niet meer als vanzelfsprekend. Maar bij jullie is dat prima in orde.

Heleen Groeneweg

Goede voorlichting, netjes en correct geholpen en een mooie auto.

goede voorlichting en nette behandeling, ook al liep alles even anders zeer goed opgevangen en geholpen

Popski

Op de site waarop ik zocht naar een Opel Astra viel Garage van Mill op door een duidelijk en net logo en de opvallend rustige site. Bij een vraag over de jonge occasion (die ik uiteindelijk heb...

Nette en correcte benadering van klant. Geen opdringerigheid en kundig advies.

Marcel Spek

Nadat ik een mooie Astra hatchback occasion had gezien op Opel.nl heb ik de garage benaderd voor een proefrit. Dit was uiteraard mogelijk en zodoende op een zaterdag een goede indruk kunnen krijgen...

Het aanbod aan auto’s, genoeg keuze. De fijne persoonlijke van de verkoper.

Danny van Antwerpen

Nette showroom, deskundig personeel en zeer klantvriendelijk.

Niks moet, alles mag mentaliteit. Zeer vriendelijk en deskundig personeel en erg oplossings gericht.

Roy Mannot

Een uitstekende ervaring opgedaan met de aanschaf van een nieuwe Opel Karl. Heel goed geholpen uw vertegenwoordiger dhr. Cees Wisse

Zeer klantvriendelijk, geen druk op een snelle verkoop, aandacht en tijd voor de klant, goede communicatie zowel op de zaak als per mail. Snelle beantwoording. Goede aflevering met uitstekende uitleg over de auto. De auto is goed mooi afgeleverd.

Mariana Witzier

Op 01-12-'18 een occasion auto aangeschaft

We hadden een afspraak met een medewerker om 15:00 u. Hij was nog bezig met andere klanten en we werden uitstekend geholpen door zijn collega Hans Schipper

Hop

Erg prettig contact gehad met van Mill Gorinchem. Fijn advies en goede uitleg over auto.

Veel kennis over de auto, goed geïnformeerd

M.J.Koster

Uitstekende verkoper met goed inlevingsgevoel voor de klant.

Klantvriendelijkheid en ruim de tijd nemen voor het uitleggen over de auto.