Vond je het bestellen gemakkelijk?

Teun van der Hoek

Prima webshop. De banden die ik besteld heb waren voordelig. Ze zijn op tijd geleverd en mails werden vlot beantwoord.

Betrouwbaar. Ze komen afspraken na.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

De mogelijkheid om achteraf te betalen op de site hebben staan terwijl deze optie niet beschikbaar is.

jacqueline mastebroek

Eenvoudig site om snel banden voor je auto te bestellen!

De afspraken die gemaakt zijn met de montagepunten

Alexander

Prima prijs voor banden. Maar bedrijf haalt zijn opgegeven levertijden niet. 4 ipv 2 werkdagen

Opgegeven levertijd lijkt misleidend

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Alexander.
Beste Alexander.
Bedankt voor uw review. Wij hebben dit bekeken en gezien dat er daadwerkelijk is geleverd in 3 werkdagen zoals vermeld op onze website. Helaas kunnen wij ons dus niet vinden in uw statement.
Uiteraard wensen wij u veel plezier van de nieuwe banden.
Deborah Walda
Autobanden Prijsvechter

Antony Do

Goed services, houd van afspraak na komen.

Telefoon moeilijk breikbaar.

Roosen

Top

Snel en concurrerend

N.v.t.

John van Ommeren

Komt afspraak goed na. top

goed bedrijf

voor mij is het prima

Fred B

Snelle reactie op vraag, keurig advies

Ms even melden dat de banden vanuit Duitsland worden aangeleverd. Ivm het volgen van de order in het Duits

Henkjan de haan

Goed advies..goedkoop en snelle levering

Goed adviserend

Jaap Bakker

Zeer goed

duidelijke info, goede prijs/productinfo

het uitleveren zou iets sneller mogen, ik begrijp dat de banden uit Duitsland kwamen, maar toch.