Norbert De Groot

Goed. Ik had echter wel actief informatie willen vernemen wasrom de levering vertraagde . Die info kreeg ik pas na een telefoontje van mijn kant. Verder voldoet de levering asn mijn verwachting.

Persoonlijk.

Zie mijn punt over de levering

B.O.O.K. "Animo"

Ik wilde 60 blikken met eigen ontwerp als opdruk bestellen en dit werd vakkundig in proefdruk aan mij voorgelegd. Ik had een eigen ontwerp gemaakt, maar er werd een mooier ontwerp door jullie... Ik wilde 60 blikken met eigen ontwerp als opdruk bestellen en dit werd vakkundig in proefdruk aan mij voorgelegd. Ik had een eigen ontwerp gemaakt, maar er werd een mooier ontwerp door jullie voorgesteld, wat ik heel attent vond. Ik heb veel positieve reacties erop gekregen. Het moesten er 60 zijn en het kon eigenlijk alleen per 24 (doos vol), maar er waren nog 12 over, dus zo kon ik er toch 60 krijgen, ook heel fijn! En de levering was ook snel.

Zie hierboven.

Nee.

Top bedrijf

Goede communicatie tussen leverancier en klant.

Proviand van het land

Prima, leuke en snelle communicatie en verzending

Snelle communicatie

Aangeven op de site of iets niet voorradig is

BVH Adviesbureau

Zeer tevreden klant, snelle levering, beleefde hulp wanneer je vragen stelt, correcte dienstverlening

Snelle en vriendelijke interactie met klanten

het zou handig zijn als belgisch klanten eventueel kunnen betalen met een app voor hun Bancontact, los van IDEAL . voor bijvoorbeeld betalingen met hun bankkaart

Reactie Aurora E-commerce:

Dank voor het meedenken. Wij zijn hier inderdaad mee bezig om dit mogelijk te maken!

Zeer klant vriendelijk. Maakt echt het verschil!

Creatief meedenken over oplossingen

Geen verbeterpunt!!! Vond het prima zo.

Willeke Hazeleger

Super goede service! Vanmiddag met spoed besteld een paar uur later persoonlijk afgeleverd. Kan niet beter!

J.hemelrijk/PNHoutbesherming

Uitstekend, ben op alle gebieden tevreden over de geboden service.

goede communicatie, erg vriendelijk

Neen

Vriendelijk - duidelijk en service gericht

Ja erg vriendelijke service en snelle terug koppeling

Benoemen van binnen maten op de website

Mooi product, zeer tevreden met het eindresultaat!

Snel schakelen, meedenken en snel reageren op mails.

De werktekeningen op de website aanpassen. Op de werktekeningen staat nog dat de marge links moet zijn, terwijl deze rechts moest zitten. Dit schept verwarring.