Goede ervaringen.

Het persoonlijk contact en de snelheid van reageren is heel plezierig!

Schouten Zekerheid

Erg positief! De service is heel goed en communicatie verliep soepel

Goede communicatie, snelle services en snelle verzending

FytArom opleidingen

Goede en snelle service. Ik had mijn bestelling 's avonds gedaan en werd de volgende ochtend gebeld of mijn bestelling klopte. Tevens werd vermeld dat mijn bestelling de dag daarna binnen zou zijn.

Snel en zorgvuldig. Keurig verpakt en zonder beschadigingen of deuken.

Ron Vinke - Get Work Uitzendbureau

Heerlijk om zaken mee toe doen. "Nee" lijkt niet te bestaan in het vocabulaire bij Blikkenshop. Razendsnel een order met een hoop variabelen afgeleverd met een geweldig eindresultaat.

Jenske! Alles verliep dankzij haar op rolletjes.
Prettige en duidelijke communicatie
Nee bestaat niet

Heb ik niet kunnen ontdekken

CijferAdvies

Een verademing! Snel, vriendelijk en goed geregeld.

Goed advies over de mogelijkheden. Denken goed mee.

Hele goede service, zodra ik mijn bestelling had gedaan werd ik gelijk gebeld of mijn order klopte en zou het binnen 2 dagen levertijd zijn. Daarover was ik blij verrast met 672 blikken.

Snelle service, blikken topkwaliteit, goed verpakt per stuk zonder enige beschadiging.

Nee, is gewoon goed!

Janny

Prima service! We hadden op korte termijn blikken met foto-opdruk nodig en dat werd snel geleverd. De medewerking, het contact, de adviezen en de kwaliteit ...het was allemaal prima. Wij zijn zeer... Prima service! We hadden op korte termijn blikken met foto-opdruk nodig en dat werd snel geleverd. De medewerking, het contact, de adviezen en de kwaliteit ...het was allemaal prima. Wij zijn zeer tevreden!

Zeker de medewerking en het meedenken om een mooi product te leveren.

Nee.

Voor onze vereniging hadden we een grote hoeveelheid blikjes nodig voor een klein prijsje, dit kon door het bedrijf snel geregeld worden waardoor we direct uit de brand waren.

Goedkoop en simpel geregeld.

Ik moest kiezen tussen 80 of 160, een 'tussenmaat' was fijn geweest.

DevKa

Het bestellen van de blikken ging super makkelijk. Via o.a. mailcontact werd mijn bestelling al snel verwerkt!

Het snel verzenden en goede communicatie.

Wellicht het mogelijk maken om met de app van een bank te kunnen betalen. Dit is mijn niet gelukt.

Lisa Broekhuis

Goede service en snelle levering. Direct antwoord op m'm vragen.

Belde op met een spoedklus en had de blikken de volgende dag al in huis. Hele fijne service, dankjewel!

Geen verbeterpunten of tips