Een nette vriendelijke man.

Mijn vader was aangereden en je weet eigenlijk niet waar je moet beginnen. Ze kwam bij mijn ouders thuis en ontzorgde direct. is rustig. Heeft geduld met oude mensen en geeft je het gevoel dat je... Mijn vader was aangereden en je weet eigenlijk niet waar je moet beginnen. Ze kwam bij mijn ouders thuis en ontzorgde direct. is rustig. Heeft geduld met oude mensen en geeft je het gevoel dat je dat stukje los kan laten. Ik als dochter had namelijk wel iets anders aan mijn hoofd op dat moment

Zeer fijn hoe Erwin de afhandeling van de schade door mijn motorongeluk heeft behandeld. Erwin communiceert helder en meent de tijd in gesprekken om een goed en volledig beeld van de schade te... Zeer fijn hoe Erwin de afhandeling van de schade door mijn motorongeluk heeft behandeld. Erwin communiceert helder en meent de tijd in gesprekken om een goed en volledig beeld van de schade te krijgen. En geeft voldoende uitleg hoe met de zaak om te gaan. Erwin heeft veel energie gestoken in de afhandeling van de schade en vooral de financiële afhandeling.
De verwachting die ik had heeft Erwin ruim overtroffen.
Dit resulteerde uiteindelijk in een uitkering van de verzekering waarmee ik zowel motorkleding als een motorfiets weer kan aanschaffen. En zo weer kan gaan motor rijden.

Zeer positief Marjolijne heeft ons met alles geholpen
Waar ze ons mee kon helpen want liep niet lekker met de verzekering van de tegenpartij

Erwin is naar mijn mening een zeer nette en discrete man die je helpt met tips en ideeën om je zo weer op pad te helpen

Zeer prettig, behulpzaam en blij met het resultaat.

Monica was en is zeer betrokken bij onze zaak, zonder haar hulp hadden wij niet de juiste wegen weten te bewandelen.Ze heeft ons volledig ontzorgt.

Monica heeft de letselschade goed afgehandeld. Ze is alleen moeilijk te bereiken.

Heel erg fijn!

- Het was voor ons een moeilijke periode maar
De hulp die mw. Meilink bij de afhandeling van onze zaak heeft geboden, was zeer
professioneel. Zij is echt "De expert...
- Het was voor ons een moeilijke periode maar
professioneel. Zij is echt "De expert Letselschade""
- Vanaf onze eerste contact was de communicatie goed verlopen want wij werden
regelmatig op de hoogte gehouden. Zij had altijd een luisterend oor enz.
- Indien wij vragen hadden konden wij altijd contact met haar opnemen.
- Ik heb Mw. Meilink bij al mijn vrienden en familie enz reeds aanbevolen al voordat
onze zaak was afgehandeld.
- Jammer dat ik haar niet niet eerder had gekend voor een eerdere verkeersongeval
van mijn zoon.
- Het dossier is inmiddels afgesloten tot onze volle tevredenheid.
- En bij deze wil ik van harte bedanken voor alles wat zij voor ons heeft gedaan.
Familie Hellburg