De ervaring was heel prettig

Vakkundig, accuraat en prettig geholpen.

Prima, gelijk bij de start, de zaak zakelijk op gepakt, ze bleef tevens oog houden voor mij
als slachtoffer van het ongeluk. En dat gedurende het hele proces van bijna 1 1/2 jaar.
Ze was...
Ze was goed bereikbaar en kwam de afspraken na.

Meneer Zimmerman, probeert zijn werk zo goed mogelijk te doen doordat hij de klant op de hoogte houdt van de stappen die hij zet en wat de ontwikkelingen daarvan zijn.
Meneer Zimmerman, neemt...
Meneer Zimmerman, neemt contact op met de tegenpartij wanneer het te lang duurt. Monitor het scherp.

Kundige vrouw, denkt goed mee, heeft ons goed bijgestaan in het revalidatieproces.

Joost heeft mij 5 jaar bijgestaan, hij is heel prettig en toegankelijk in de omgang. Ik voelde me gehoord en serieus genomen.

Een hele fijne ervaring, ze denkt mee, kan goed luisteren en toont begrip, echt een heel prettige gesprekspartner.

Prima. Contact verliep soepel en snel. De taal was duidelijk

Ik vond het een prettige samenwerking