Berlinda Meilink is niet alleen heel goed in haar werk maar ook erg betrokken en probeert/ kijkt heel erg van uit de ogen van haar cliënt, ik in dit geval.
Kan ook zeggen dat zij zelf een heel...
Kan ook zeggen dat zij zelf een heel goed team om zich heen heeft verzameld die je kan helpen met andere zaken dan alleen de letselschade. (advies over: werk, thuis situatie etc.)

Heb met bewondering verslagen en berekening doorgelezen die zij heeft opgesteld en verzameld in mijn zaak.
Als leek was alles in mijn ogen onwaarschijnlijk, terwijl Berlinda al vanaf het begin erg zeker was van haar zaak.
Berlinda heeft daar gelijk in gehad en alles wat zei heeft uitgezocht en berekend is met 100% gebleken.

Als mensen een zeer vak bekwaamde en betrokken letselschadeadvocaat zoeken, zou ik Berlinda ten aller zeerste aanraden.

Bedankt.

Invoelende man, heel belangrijk na een heftig incident. Heeft mij van adviezen voorzien gedurende revalidatie en letselschadetraject. Prettig in de omgang. Komt afspraken na. Gevoel voor humor. Goed... Invoelende man, heel belangrijk na een heftig incident. Heeft mij van adviezen voorzien gedurende revalidatie en letselschadetraject. Prettig in de omgang. Komt afspraken na. Gevoel voor humor. Goed om overleg mee te voeren over de te nemen stappen. Kritisch op de inhoud. Ook naar mij toe, als ik niet-realistische wensen had.

Af en toe fijn maar ook vaak het gevoel gehad dat Ellis Verhoeven meer voor de tegeb partije opkwam.
Vaak moeilijk bereikbaar.

Vriendelijk, open eerlijk en prettig in omgang. Verder zeer vakkundig met het ook op de mens!

Fijne ervaring. Vond het ook erg prettig, dat ze de 1e keer thuis kwam om de situatie te bespreken.

Super vriendelijk, denkt met je mee en komt met de juiste oplossingen.

Zeer positief

Geweldig, ze heeft me heel goed geholpen.

Over het algemeen positief,
Had graag iets meer persoonlijk contact verwacht maar heb daar zelf ook actie op ondernomen.