Geweldig! Heel fijn en duidelijke gesprekken, volledig een luisterend oor en is ook erg betrokken bij de zaak.

Heel fijn contact gehad met Marjolijne. Is altijd heel duidelijk geweest en ik voelde mij heel erg gesteund.
Heb alle vertrouwen in haar gehad en het gevoel dat ze er alles aan heeft gedaan, waar ik recht op had en meer.

Fijne persoonlijkheid. Goede professional.

Heel fijn.
Kwam voor het eerst bij ons binnen en vertelde hoe we het gingen aanpakken.
Mijn vrouw had gelijk een goed gevoel en dat bleek ook het geval.

Positief! Joost is geduldig, weet wanneer hij waar op welke knop moet drukken en denkt goed mee. Hij is zowel naar de cliënt als zichzelf eerlijk en kritisch op een positieve manier. Joost... Positief! Joost is geduldig, weet wanneer hij waar op welke knop moet drukken en denkt goed mee. Hij is zowel naar de cliënt als zichzelf eerlijk en kritisch op een positieve manier. Joost heeft altijd voor ons klaargestaan ook buiten kantoortijden! Wij zijn hem heel erg dankbaar!

Goed en behulpzaam

Top vent. Denkt met je mee. Staat altijd voor je klaar. Zoekt altijd naar oplosingen. Zeker en aanrader..

Vakkundig, professioneel en daadkrachtig in persoonlijkheid en handelen

Ik ben erg fijn geholpen. Joost is eerst persoonlijk langs geweest, dat was een prettig gesprek. Daarna hebben wij contact gehad via de mail. Waar ik snel reactie kreeg en Joost ook steeds snel... Ik ben erg fijn geholpen. Joost is eerst persoonlijk langs geweest, dat was een prettig gesprek. Daarna hebben wij contact gehad via de mail. Waar ik snel reactie kreeg en Joost ook steeds snel actie ondernam.

Ik heb een positieve ervaring. Het is fijn dat er 1 persoon contactpersoon blijft en ik heb vaak gespoken met Ellis. Ze heeft goed inzichten gedeeld.