Top vent. Denkt met je mee. Staat altijd voor je klaar. Zoekt altijd naar oplosingen. Zeker en aanrader..

Vakkundig, professioneel en daadkrachtig in persoonlijkheid en handelen

Ik ben erg fijn geholpen. Joost is eerst persoonlijk langs geweest, dat was een prettig gesprek. Daarna hebben wij contact gehad via de mail. Waar ik snel reactie kreeg en Joost ook steeds snel... Ik ben erg fijn geholpen. Joost is eerst persoonlijk langs geweest, dat was een prettig gesprek. Daarna hebben wij contact gehad via de mail. Waar ik snel reactie kreeg en Joost ook steeds snel actie ondernam.

Ik heb een positieve ervaring. Het is fijn dat er 1 persoon contactpersoon blijft en ik heb vaak gespoken met Ellis. Ze heeft goed inzichten gedeeld.

Goede advocate luistert goed en geeft het gevoel dat het goed komt.

Goede en vriendelijke communicatie, denkt goed mee wat de mogelijkheden zijn. Ik voelde me gehoord en begrepen. In het traject wel een aantal keer zelf achter dingen aan moeten bellen of vanuit mijn... Goede en vriendelijke communicatie, denkt goed mee wat de mogelijkheden zijn. Ik voelde me gehoord en begrepen. In het traject wel een aantal keer zelf achter dingen aan moeten bellen of vanuit mijn kant als eerste weer contact op moeten nemen over hoe de zaken ervoor stonden.

Zeer vriendelijk, bereikbaar en professioneel!

Ze is heel erg begripvol en meelevend. Weet wat en hoe ze het moet aanpakken.

Taco ingezet voor het verhalen van personenletselschade. Letselschade en smartengeld ter vergoeding is inmiddels op rekening ontvangen. Ook is er afstemming bereikt voor het eventueel afhandelen van... Taco ingezet voor het verhalen van personenletselschade. Letselschade en smartengeld ter vergoeding is inmiddels op rekening ontvangen. Ook is er afstemming bereikt voor het eventueel afhandelen van gevolgschade voor als er op termijn nog een operatie moet volgen als bijvoorbeeld de metalen pennen e.d. uit het lichaam moeten worden verwijderd. Waar wij geen ervaring mee hebben is hij helemaal in thuis. Een fijne, complete en rustige uitleg startend met een persoonlijk gesprek, duidelijke en rustige instructies. Heeft ons enorm geholpen en met name ontzorgd. Een realistische aanpak. Steeds stap voor stap bevestigd en helder gecommuniceerd. Enorm tevreden.

Morjolijne is een persoon waar je je verhaal bij kunt doen. Ze is aardig en voert haar werk professioneel uit.